Gå til innhold

Vil dere ha rimelige vannblokker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget interessant!

 

Men jeg vil nå helst lage dette selv, du kan ikke poste noe om utstyr/materiale du bruker og hvor du får tak i dette?

 

Finner ikke kobber noen steder!

 

update:

 

Men jeg hadde ikke hatt noe i mot om du sente meg disse bildene dine :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: cd32 på 2002-01-28 18:44 ]

Lenke til kommentar

:smile: Takk for responsen alle sammen! :smile:

 

Skal sende bilder av noen vannblokker til alle som mailer meg og sier at de er virkelig interisert i å kjøpe vannblokk av meg!

 

Nå holder jeg på med å teste ut nyeste blokk + en hold down. Pusset denne blokken i går kveld og har fortsatt fullt av med støv i nese og hals. Denne moddelen vil det ikke lønne seg for meg å lage mange av. De tar alt for lang tid. Brukte ca 10 timer på den.

 

Men jeg har en modell som er laget av plexiglass + kobber. Denne er mye enklere å lage og denne kunne jeg laget mange fler av hvis noen vil kjøpe den og hvis den har god kjøleevne. Sender den kanskje inn til Overklokking.no for test. Jeg må også teste at Epoxien jeg bruker på denne holder glykol og holder over tid.

 

Holder også på med å utvikle blokker til GF3 GPU og minne + hovedkort northbridge.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 19:29, minimum payne skrev:

jeg jobber på er verksted som er spesialisert på rustfritt stål. så hvis det er noen som lurer på spesielle tanker osv så er det jo alltid muligheter for å lage det. det jeg lurer mest på nå for tiden er hvor man får kjøpt billigst vannpumpe til systemet. og lykke til for alle dere som vannkjøler. noen som voltmodder i oslo?



http://www.webzoo.no eller .com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...