Gå til innhold

Utmelding av velferdsstaten?


Bør liberalister kunne melde seg ut av velferdsstaten?  

141 stemmer

  1. 1. Bør liberalister kunne melde seg ut av velferdsstaten?

    • Ja
      50
    • Nei. Alle skal med; ingen slipper unna
      88
    • Ingen formening
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ameth

 

 

1.1) Denne tvang er feil moral har ikke blitt skikkelig bevist eller vist er riktig. Det er fordi dere ikke tror på dette selv. Alle libertarianere uten unntak har vikarierende motiver, motstand mot tvang er bare et vikarierende motiv.

 

1.2) Det er du som er helt ute. Jeg hevdet ikke engang at mat nødvendigvis ble dyrere. Bare at dess flere andre produkter som skapes og dess mer folk tjener, dess mindre andel av økonomien vil matproduksjonen utgjøre. Noe som gjør det enklere og enklere å ta den over. Trenden har da vært at mat har tatt en mindre og mindre andel av folks reallønn når et land øker i velstand.

 

3) Problemet er jo nettopp at DU begynte å hevde at alle som brukte nytteargumenter ønsket å gjøre det samme som Lenin og Hitler.

 

Var også hyggelig av "Marxisten" å sende en PM hvor jeg blir kalt "horunge" og "apefitte".

Endret av McFly
Lenke til kommentar
Loven vil ikke stoppe dem, nei. Men et angrep vil. Det gjelder å stoppe dem før de får bomba si.

 

Hvordan vil du greie å skille fabrikasjon av atomkraft anlegg fra atomvåpen anlegg?

 

Men strafferammen for å tenke på å produsere atomvåpen er dermed full krig, hvis jeg forstår deg riktig?

Er dette en totalitær krig, eller bare en litt mindre krig?

Lenke til kommentar
1.1) Denne tvang er feil moral har ikke blitt skikkelig bevist eller vist er riktig. Det er fordi dere ikke tror på dette selv. Alle libertarianere uten unntak har vikarierende motiver, motstand mot tvang er bare et vikarierende motiv.

 

1.2) Det er du som er helt ute. Jeg hevdet ikke engang at mat nødvendigvis ble dyrere. Bare at dess flere andre produkter som skapes og dess mer folk tjener, dess mindre andel av økonomien vil matproduksjonen utgjøre. Noe som gjør det enklere og enklere å ta den over. Trenden har da vært at mat har tatt en mindre og mindre andel av folks reallønn når et land øker i velstand.

 

1. Ondskap. Pur ondskap.

 

2. Økonomisk analfabetisme. Jeg har henvist deg til relevant litteratur tusen ganger, men du ønsker å forbli ignorant.

 

 

Loven vil ikke stoppe dem, nei. Men et angrep vil. Det gjelder å stoppe dem før de får bomba si. Hvis Hitler var i ferd med å skaffe seg bombe, mener du at vi bare burde sitte stille og se på?

 

hvem skal stoppe dem? rimi?

 

Et bombefly.

 

Loven vil ikke stoppe dem, nei. Men et angrep vil. Det gjelder å stoppe dem før de får bomba si.

 

Hvordan vil du greie å skille fabrikasjon av atomkraft anlegg fra atomvåpen anlegg?

 

Det kan bli tøft.

 

Men strafferammen for å tenke på å produsere atomvåpen er dermed full krig, hvis jeg forstår deg riktig?

 

Tenk hva du vil. Først når du truer, kan jeg angripe deg.

Lenke til kommentar
det er våpenmengdens skyld at det er over 8.000 drepte med våpen hvert år?

 

Se her, ja, sosialistmaskinerinet er i full gang med å spy ut løgner.

 

Våpen dreper ikke. Mennesker dreper.

 

Eller skal staten forby at alle skal ha rett til å bære våpen?

 

Kun fredelige mennesker. Voldelige mennesker skal bures inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...