Gå til innhold

Trenger Hjelp


TSG

Anbefalte innlegg

eg trenger anbefalinger på 2 stk skjølere til min dual hovedkort.

de eg bruker nå suger. tempraturen liger på 66 grader, og når eg jobber på den så liger den på over 70 grader. skjølerene som eg bruker heter Taisol CPU-kjøler, heatpipe og kommer fra www.microplex.no

 

Eg har et MSI K7D-Master og 2 stk MP2000 prosesorer.

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=CMK702151A

 

:shrug: Er det noen som kan hjelpe med. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg trenger anbefalinger på 2 stk skjølere til min dual hovedkort.

de eg bruker nå suger. tempraturen liger på 66 grader, og når eg jobber på den så liger den på over 70 grader. skjølerene som eg bruker heter Taisol CPU-kjøler, heatpipe og kommer fra www.microplex.no

 

Eg har et MSI K7D-Master og 2 stk MP2000 prosesorer.

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=CMK702151A

 

:shrug: Er det noen som kan hjelpe med. :shrug:

 

Har samme CPU-kjøler på min AMD XP 2500+ (333Mhz Through. B). Temperaturen min ligger vanligvis mellom 45 - 55 grader. Da ved en romtemperatur på ca 25.

Bruker Artic3 og har relativt ok luftgjennomstrøming i mitt LianLi PC6099B.

Overklokker ikke.

 

HK Asus A7N8X Deluxe rev 1.04 med nyeste BIOS. Temperaturen "sank" da jeg oppgraderte BIOS-en!? Faktisk mellom 5 - 10 grader (Dette ute i hardware monitoren i BIOS-en). Eventuelt har jeg hatt det j***g varmt i kåken tidligere.

Konkluderer med at man må ha en ekstern temperaturmåler for korrekte temperaturer - og dette er jo også tom vanskelig :)

 

Uansett er det litt rart at du har så høye temperaturer i forhold til meg.

Lenke til kommentar

:yes: Les retningslinjene for avatar :yes:

 

Avaterer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...