Gå til innhold

Gutteveske/bag til å ha over skulderen


Anbefalte innlegg

Finnes det en maskulin bag som kan henges over hodet og skulderen, og som kommer ut på andre sida slik at den hviler på hofta? Noe slik som Jack Bauer har :D Må ha plass til en ca 12-14" bærbare pc + andre ting en bør ha meg seg: kniv, lommebok, skrujern, mobiltelefon osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det holder med en tynn messengerbag dersom du bare trenger laptop, kniv, skrujern (hva skjer med de to siste?!), lommebok og mobiltelefon.

 

Man har ALLTID behov for en kniv og et skrujern. Har alltid med meg multitoolen min, men et par ekstra verktøy hadde ikke skadet.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe en fra Saddleback Leather. Det eneste jeg sliter med nå er:

 

1) Deres briefcase ser mye stiligere ut enn messenger-baggen, men er vel for stor til å bli drasset rundt til skolen, lesesalen o.l. til daglig?

 

2) Chestnut eller coffee brown? Fargene ser forskjellige ut fra modell til modell på sida deres, og også andre steder som youtube og lignende. Jeg er livredd for å kjøpe feil når frakten koster 50 dollar dit jeg bor.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe en fra Saddleback Leather. Det eneste jeg sliter med nå er:

 

1) Deres briefcase ser mye stiligere ut enn messenger-baggen, men er vel for stor til å bli drasset rundt til skolen, lesesalen o.l. til daglig?

 

2) Chestnut eller coffee brown? Fargene ser forskjellige ut fra modell til modell på sida deres, og også andre steder som youtube og lignende. Jeg er livredd for å kjøpe feil når frakten koster 50 dollar dit jeg bor.

 

Chestnut. Hvis du klikker på Features kan du se hvordan den ser ut på en person. Også finner du målene der. Etter hva jeg forstår er den tung, men den tåler jo til gjengjeld en del juling.

Lenke til kommentar
Kniv tar da virkelig ikke så mye plass. Mye folk på Nedre Karl Johan, Hausmannskvartalet, Grønland og Tøyen som får det til uten messenger-bag :p

 

Den fkm anbefalte er meget pen!

Nå pleier jeg ikke dra rundt på svære sabler, av rent praktiske årsaker. En liten MacGyver er kjekk å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...