Torstein47 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har brukt Corsair 800D i litt over to uker nå. I dag, når jeg skulle slå på PCen var harddisken min ødelagt, den stod i en av hotswapene. Kan det kortet som sitter i Corsair 800D ha dårlig kontakt, sånn at min harddisk har blitt ødelagt? Bilde av kortet. Harddisken er litt under 2 år gammel.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Tja, alt kan skje, men tror heller at harddisken har dødd av naturlige årsaker. Har du testet den i noen av de andre brønnene?
Torstein47 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Skrevet 26. januar 2010 Tja, alt kan skje, men tror heller at harddisken har dødd av naturlige årsaker. Har du testet den i noen av de andre brønnene? Fungerer heller ikke i andre brønner, ikke hvis jeg kobler den rett til hovedkortet, uten Corsair kortet. Så den er død.
ballsack Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 De SATA backplatene er vel bare passthrough av strøm og data-tilkoblingene. Så er litt rart hvis de i seg selv skulle klare å kortslutte en harddisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå