Gå til innhold

Offentliggjøre oppgaveteksten fra eksamen?


ACD

Anbefalte innlegg

Er det lov å offentliggjøre oppgaveteksten som man har hatt på eksamen? Jeg hadde eksamen i dag, og jeg har med meg både oppgavetekst og mitt eget eksemplar av besvarelsen med hjem.

 

Faglærer/foreleser har allerede lagt ut forslag til løsning, som i hvert fall er tilgjengelig for oss som var oppmeldt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvis jeg har lyst kan jeg maile oppgaveteksten til hvem jeg vil, jeg kan poste den her i forumet, jeg kan klistre den opp på en oppslagstavle på skolen osv?

 

Ikke at alt dette vil være aktuelt, jeg lurer bare på om det er noen grenser for hva jeg kan gjøre med oppgaveteksten.

 

Teksten er i mine øyne helt på trynet, eller et lurespørsmål man skal være dum for å svare feil på, er derfor jeg lurer på dette.

Lenke til kommentar
Hva du kan klistre opp på skolen er opp til skolen.

På skolen jeg jobber er det slik at dem som vil henge noe opp på oppslagstavlene må få det godkjent av ressepsjonen.

 

Det var prinsippet, jeg kommer jo ikke til å henge opp noe på skolen. Men det er altså ikke problematisk at hvem som helst kan lese oppgaveteksten?

 

Jeg sørger jo for at navnet på den som har laget eksamensoppgaven ikke kommer fram, i tilfelle det har noen betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...