Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med dette? Veivalg.

13243546

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen her kan gi meg noen ideer kanskje hjelpe meg litt hvis de kan.

Jeg er i 30 årene. Har en utdannelse på4 år fra universitet, i diverse humanistiske fag.

Jeg hadde ganske gode karakterer fra videregående skole og jeg føler at jeg har valgt feil utdanning, jeg valgte denne utdanningen ut fra feil grunnlag på grunn av personlige årsaker jeg ikke vil ut med her, men for å si det sånn har ikke utdannelsen min vært det Jeg hadde lyst til å gjøre siden jeg begynte på videregående. I mens jeg gikk på videregående og universitet hadde jeg en del personlige belastinger (pga. veldig mye rart), men jeg kjempet videre likevel, fikk ikke så gode karakterer på universitet pga. disse problemene. Jeg vet at ingen har det bare enkelt, men mine problemer var forholsvis store og slitsomme.Men jeg gikk aldri til legen eller noe (for meg var det bare sånn det var) det slo meg ikke inn å gå til legen å klage jeg var ganske ung.

Jeg har etter dette vært en del hjemmeværende med barn, og så har jeg tatt de jobbene jeg kunne få (innen vask). Men jeg er så lei av å vaske at jeg kunne grine, spesielt sånn kontorvask hvor man bare går rundt med moppen, uten større ambisjoner.

Jeg har ikke stort tid til å lese og studere på kveldstid hvis jeg jobber, da skal det lages middag,og passes på at lekser blir gjort, tenner skal børstes, eventyr leses og når man endelig er ferdig med dette er man kjørt ut.

Jeg søker på en del jobber, men får det aldri, søker og søker.

Jeg ønsker å kunne utdanne meg på ny til noe samfunnet har bruk for, men de fleste studier tar bare for mye tid og energi hvis jeg gjør de som fulltids studier.

Jeg har fått veldig dårlig selvtillitt, noe som hemmer meg i arbeids søking. Bare jeg leser annonsen for ledige jobber tenker jeg ofte at jeg ikke duger, og jeg får bekreftet dette som regel ettersom jeg ikke får intervju engang, kun med vaskejobber har jeg kommet så langt at jeg har fått det.

Jeg har snakket med NAV, men tror ikke de er interessert i å hjelpe meg.

Hvor skal jeg begynne, og hva burde jeg gjøre?

Jeg har flere drømmejobber som ikke har noe med det jeg har studert å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...