Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ta sjansen eller?


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Har utrolig lyst på kjæreste nå...Det er ei jente på skolen som er utrolig vakker, og blir så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre! Har hørt flere av hennes venninner sagt at hun liker meg, men begynner å bli usikker. Tidligere sa hun liksom alltid fine ting til meg etc(jeg likte ikke henne da), men nå ignorerer hun meg hele tiden og er utrolig frekk, rett og slett...Vi har utrolig god kjemi når KUN vi prater sammen, og det er nok ingen tvil om at hun og jeg hadde passa utrolig godt sammen akkurat der. Kan fortelle dere litt om hvordan dette er(for det er veldig komplisert) Altså:

 

Vi er en vennegjeng på seks stykker(jeg og en kompis som eneste gutter er jo grei deal :!: ) Vi møtes jevnlig hjemme hos hverandre(en kveld mor og far er på fest feks) Kompisen min liker ei av de andre jentene i "vår" vennegjeng, men ser ut som om hun(som kompisen min liker) liker meg!(jeg liker ikke henne) Hun liker absolutt ikke han osv...

 

Vi skal på hytta hos oss i sommer(alle sammen) og det er jo en fin anledning for litt nærkontakt(men så er det veldig lenge til da!)

 

Invitere henne med hjem alene? - Det tviler jeg på at hun sier ja til! Uansett så er jo mamma og pappa aldri borte(ja, bor hjemme, er 15 år og går siste året på ungdomsskolen)

 

Kino? - I så fall må hele gjengen være med...

 

Har dere noen råd til meg? Skal jeg droppe henne(som jeg naturligvis ikke vil) eller ta sjansen. Vennskapet vårt går til helvete hvis hun sier nei, det er det ingen tvil om. Kommer ikke til å spørre henne "vil du bli kjæresten min", det kunne jeg gjort på barneskolen, men det er HELT uaktuelt nå! Har lest litt inne på forumet her, men dette blir liksom noe helt annerledes...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, vil du sitte å vente å vente med å spørre helt til noen andre blir sammen med henne? (jeg garanterer deg at du vil bli helt fra deg om dette skjer) eller vil du ta en sjanse (riktig skrevet?) og få drømmedamen? ;) såklart alltid en mulighet for at hun sier nei, men det er mye bedre å ha prøvd, enn å angre på at du aldri turte...

Lenke til kommentar

I det jeg leste trådens tittel var svaret mitt: JA, du skal ta sjangsen..

Nå som jeg har lest hele innlegget ditt så er svaret mitt: JA, du skal ta sjangsen..

 

Du har alle tegnene til stede, og hennes frekke ignorering er bare hennes måte å spille hard to get på, og er bare en test fra hennes side på din interesse.

Det var en smart mann en gang som sa "Er du i tvil, så er du ikke i tvil." Tvil er bare en beskyttelsesmekanisme som sitter i hjernen din som kommer opp med alle mulige grunner til at du ikke skal prøve deg.

 

Kjærlighet er en ekstremsport av høyeste klasse, og man må bare hoppe i det for å få noen gevinst ut av det. Man risikerer å falle og slå seg, men alle sår leges, og det er definitivt verdt risikoen når det går riktig vei. :)

 

Ta sjangsen, og prøv deg frem. Du kommer ikke til å angre i etterkant. :)

Lenke til kommentar

Okok, skal prøve, men dette er jeg ikke god på altså!

Jeg er heller flinkere helt fram til det nesten går i orden, men feiger ut...

 

HVORDAN i all verden skal jeg gjøre dette?(for dette må gjøres ordentlig, hehe ;) )

 

Hadde oss forresten en heftig krangel på skolen i dag, så det er nok greit å vente litt...(for enige igjen blir vi helt sikkert)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hjelp meg nå!

 

Hun sier så godt som at hun liker meg veldig godt, men hvordan skal jeg nå få henne?

Hvorfor i all verden skal jeg spørre henne på sms(som er sååå teit)

 

Noen forslag? Har ikke noe sted å være egentli... eg 15 år og bor hjemme, og manma og pappa er jo aldri brote!

Lenke til kommentar

Jeg har fallt litt ut egentlig. Spørre henne med på kino eller lignende er jo helt greit. Nå vet jeg ikke hvordan dere bor (leielighet, hus, etc) men selv om foreldra aldri er borte kan du jo få besøk av en jente om dem godtar det (evt dra til jenta om hennes foreldre godtar den type besøk). Gjør hverken dine eller hennes foreldre det er det noe du bare må respektere.

 

Jeg vet egentlig ikke helt hva slags svar du er ute etter. Liker hun deg, eller indirekte sier hun liker deg, så bare spør. Om dere er venner fra før vet du helt sikkert hva hun liker å gjøre om du har fulgt med.

 

 

EDIT: Fikk litt hjernteppe. Det som dih skrev var et forslag jeg hadde tenkt å legge ved men alt stoppet opp for meg. Men ja, det er en god ide synes jeg.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

dette er så komplisert at jeg nesten faller av selv...

 

hun og jeg går nå på samme skole, men hun bor et stykke unna meg(som gjør at hun må ta buss rett etter at skolen er ferdig). som sagt før: Vi er en vennegjeng på omtrent seks stykker som samles når det passer. vi møttes i går kveld, og ble sittende med den teite nøtt og sannhet-leken... hun MÅTTE si hvem hun likte, men det ville hun da altså ikke... så måtte hun beskrive meg(og da sa hun liksom alle de fineste tingene en kan si til noen) inkludert pen, snill osv... har sendt sinnsykt mange tekstmeldinger med henne, og hun prøver på en måte å fortelle meg at hun liker meg... holder på å avtaler at vi drar sammen med hurtigbåten på shopping til nabobyen hvor jeg bor(sier ikke hvor siden flere av vennene mine er her inne)...

 

skulle gjerne hatt noen av disse vennekveldene våre KUN med henne, men hvordan ordner jeg det?

Mor og far vet ingenting, og har egentli ikke tenkt å la dem få vite noe heller(siden de er så sykt nysgjerrige)

Lenke til kommentar

ok, jeg spør på en annen måte: Hvordan spørre henne, og sørge for å "safe" dette inn til et forhold UTEN at det blir så klumsete at hun dumper meg(som betyr at vennskapet til henne ryker). Har gjort alt det som skal til for at hun skal like meg(tror jeg nesten 100% sikkert)... Jeg trenger råd for å gå fra vennskap til kjæreste!

Lenke til kommentar

Midt under en skoletime, sleng henne i veggen og begyn å råklin med henne.

 

Eller du kan si til henne at du må snakke med henne. Også sier du at du liker henne, også slenger du henne i veggen og begynner å råkline med henne.

 

Det finnes mange måter å gjøre det på, det viktigste er bare at du gjør det.

Lenke til kommentar

Etter å lest postene dine høres det ut som du tenker alt for mye. Slutt å tenkt og heng deg opp i nonsense detaljer.

For å få en spesiell jente, må du bli flink med jenter generelt, og hvordan skal du bli det hvis du ikke tørr å satse én jente?

Hva har du å tape? det finnes tusenvis av de der ute, er hun virkelig så spesiell? det er win/win.. Enten vinner du henne, og får deg en kjæreste, eller du får en erfaring å bygge på.

 

Send hun en mld/gå bort å snakk til henne på skolen, vær mann, si at du og hun SKAL på kino/se film hjemme hos deg eller noe en bestemt dag. Få inn masse berøring ( vet ikke om du har gjort dette fra før, men det vil bare bli ackward om dere plutselig skulle begynne å kline hvis dere aldri har tatt på hverandre før.) Eskaler og ha en flørtende tone så skal du se det blir bra.

 

Kunne sikkert skrevet mye mer, men det er egentlig bare å hoppe i det. Som Smurfstafa sier, du har alle tegnene til stede.

Lykke til, og oppdater oss!

Endret av mastertjoste
Lenke til kommentar

Ingenting å tape? JO! Sier hun nei kan jeg garantere deg at vennskapet vært går til helvete forever!

Fysisk kontakt: Ja, det var det vært mye av(danser liksom kinn mot kinn på hver eneste fest og holder rundt hverandre(/tar på hverandre).. Hadde det vært sommer nå så hadde jeg hatt planen klar ved å ta henne med på hytta helt alene, sittet ute om kvelden og sett på sola som går ned osv...

 

Presse henne inntil veggen og råkline? Tror det er det dummeste jeg kan gjøre med henne(ja, virker på noen men ikke alle, og spesielt IKKE hun her!)

 

SÅ spesiell? Ja igrunn... jeg er ikke noen desperat person som tar det jeg får(dumpa tre flotte jenter kun denne uka) og det av en grunn: Det er HENNE jeg vil ha, og ingen andre.... jeg vil ikke ha henne for sex eller kun for å bytte relationship-status men fordi jeg er oppriktig GLAD I HENNE!

 

Vil ikke si jeg er en klums med jenter, men er kanskje ikke tøff nok i de avgjørende øyeblikkene...(jeg får dem liksom interressert, får dem forelsket i meg men det stopper der...)

 

Hele gjengen skal overnatte hos henne om et par uker, men jeg vil ikke vente til da... En film hadde liksom passa godt det, men bør helst bli hjemme hos en av oss(for kinoen her jeg bor viser kanskje en film per måned eller noe sånt). Hvordan ordner jeg det? Som sagt: Aller helst bør ikke mamma og pappa vite noe enda, da blir jeg bare pepra med spørsmål som jeg HATER å svare på...

Lenke til kommentar

Er vel sånn her at de som ikke er lest på ei stund kommer lenger bak i rekkefølgen, derfor er dette hva som har skjedd nå:

 

Vi hadde en vennekveld hos ei av venninnnene mine(alle sammen, ja)

Jeg gikk sammen med henne ned til busstasjonen, og angrer som bare det på at jeg ikke tok sjansen og råklinte med henne da(for det var et perfekt øyeblikk)

 

Om ei uke begynner ferien, og da skal hun feire bursdagen sin og vi skal natte over hos henne... Spiller jeg kortene mine riktig så kan jo dette være en mulighet(får sikkert litt tid for oss selv)

 

Og en annen ting: Hva skal jeg kjøpe i gave til henne? Tenkte på noe pyntesaker(smykke, øredobber eller noe sånt). Det blir ikke overdrevet eller virkende desperat i det hele tatt... Noen forslag?

 

Skal sikkert se film, er det noen forslag på en god film eller noe sånt? Tenkte egentlig på Notting Hill for å være helt ærlig....

Lenke til kommentar

Er smertelig klar over det du... Likevel så er det mer enn et år siden jeg først fikk høre at hun likte meg. Må finne på noe den kvelden vi skal dit, men HVA???

 

Hu her er veldig vanskelig å få god kontakt med dersom det er flere jentevenner der, så jeg bør nok helst finne et passe øyeblikk...

 

Noen forslag? Å kaste henne inntil veggen og råkline tror jeg det er for stor fallhøyde for, men å få lurt inn et uskyldig kyss hadde jo kanskje ikke vært så dumt.... Eller????

Lenke til kommentar

Prøv å ha mye kroppskontakt og øyekontakt med henne den kvelden du har tenkt å kysse henne. Om du havner i en situasjon hvor du er nær henne og har øyekontakt, kyss henne!

 

Husk: Du trenger ikke å gå rett på klininga. Kyss henne først og se hvordan hun reagerer, deretter kan du fortsette.

 

Lykke til :)

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...