Gå til innhold

BK: Kallen på Ytste Skotet


Mundus

Anbefalte innlegg

Bildet har endel farge og luminansstøy, men jeg synes det ligner litt *400 ASA * , så jeg synes det er greit. Han fortalte om da Dronning Sonja satt der på benken , for noen år siden da hun var på besøk. Jeg liker bildet såpass godt at jeg antagelig ikke greier å være objektiv

 

post-152982-1264356955_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig så burde jo dette bilde vært kastet. Det er jo så mye galt her. Mye støy, lyset fra vinduet er utbrent og det er helt skeivt. ;)

 

Fra spøk til revolver - det bra du ikke kastet det; for det et trivelig bilde, og det gjør ikke noe at det litt støy og at vinduet er utbrent; det er slik det skal være. Når jeg ser på klokka, så ser det ut som om bildet er litt skeivt; det ville jeg nok rettet selv. Det er mulig at litt mer kontrast hadde gjort seg.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Egentlig så burde jo dette bilde vært kastet. Det er jo så mye galt her. Mye støy, lyset fra vinduet er utbrent og det er helt skeivt. ;)

 

Fra spøk til revolver - det bra du ikke kastet det; for det et trivelig bilde, og det gjør ikke noe at det litt støy og at vinduet er utbrent; det er slik det skal være. Når jeg ser på klokka, så ser det ut som om bildet er litt skeivt; det ville jeg nok rettet selv. Det er mulig at litt mer kontrast hadde gjort seg.

Det er som du sier , det skal på en måte være slik :)Jeg valgte ikke å kjøre bergning på vinduet, fordi det illustrerte godt lyset slik det var; ei mørk stue, med sol ute..

Mere kontrast gir meg mere støy ?

Lenke til kommentar

Fin stemning du har fanget her, man ser liksom litt på denne mannen og tenker at han kanskje ikke får besøk så ofte som man bør i den alderen.. Blir iallefall litt melankolsk av dette, samtidig som jeg på en måte trekker paralleller til Snåsakaillen og hans god-lune humør.

 

Støy og skakkhet er bare fint her!

Savner egentlig ingenting i dette.

Bra fanget!

Lenke til kommentar
Fin stemning du har fanget her, man ser liksom litt på denne mannen og tenker at han kanskje ikke får besøk så ofte som man bør i den alderen.. Blir iallefall litt melankolsk av dette, samtidig som jeg på en måte trekker paralleller til Snåsakaillen og hans god-lune humør.

 

Støy og skakkhet er bare fint her!

Savner egentlig ingenting i dette.

Bra fanget!

Takker :) Ligner svært mye på det jeg sjøl føler for bildet og stemningen . Men det er daglige besøk på Ytste Skotet på sommerstid :)

Her er ett portrett av mannen i samme serien

post-152982-1264363906_thumb.jpg

 

Har redusert på fargemetning .

Lenke til kommentar
mja... støy og det gjør ikke så mye her. Stemningne er det som teller men kanskje bildet hadde blitt bedre om han såg ut vinduet? jaja, ikke lett å få det til nå :)

Skal en tur til i løpet av våren :) Kanskje jeg kan få det til da :)

 

Noe av det første eg tenkte angående komposisjonen i bildet, er nettop det at han skulle sett ut vinduet. Det gir liksom en annen stemning og sjel til bildet. (synes eg)

Lenke til kommentar
*mumler*

:)

Se der du; det er små forskjeller mellom de tre, men jeg synes dette ble det beste. Trikset er alltid å skru i små steg - det er i hvertfall det som fungerer for meg.

Enig .. lett å dra til å synes det er stilig... helt til man ser hva man gikk utfra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...