Gå til innhold

Trenger en wow Account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er ikke sikker på om dette er lov eller ikke, men likevell....

Jeg bare lurer på om det er noen som gir bort en level 60+ wow account?

Hadde vært fint om det var kazzak, men det er ikke så nøye med hvilken server det er....

Takker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en! Hvorfor 60+ egentlig? Vis jeg hadde fått en account hadde jeg gitt faen i lvl og sånt, så lenge jeg likte og spille på den =)

Skrevet (endret)
Lag en! Hvorfor 60+ egentlig? Vis jeg hadde fått en account hadde jeg gitt faen i lvl og sånt, så lenge jeg likte og spille på den =)

Har levlet selv til 48, og blei lei av priest, men jeg har ikke motivasjon til å begynne en ny en :p

og om noen uker er det et stort lan, og jeg har litt lyst å spille wow sammen med vennene mine som er level 60+ :)

Endret av NoNamesLeft
Skrevet

Gjør som resten av oss hadde gjort.

Blizzard's leveling guide:

Buy new account - > Skip School - > play 24/7

1.) you might need a toilet in ur room

2.) you need a phone. so you can call ur mom when ur hungry.

Lykke til!

Skrevet (endret)

Om noen uker? Om du lager en ny account selv kommer du deg lett til 60+ ved å lvle vanlig.

Edit: Sett at du spiller litt hver dag.

Endret av Luddezor
Skrevet

Jeg har desverre ikke tid til å spille hver dag pga. skole, gitar, fotball og forskjellig... så jeg tenkte bare at vist noen hadde en gammel en liggende som de ikke brukte så kunne jeg kansje få/låne den :D

Skrevet

hvis du setter huset og wow accounten din i samme bås så har du et stort problem, og kanskje det hadde vært lurt å gitt vekk accounten uten diskusjon :p

Skrevet
hvis du setter huset og wow accounten din i samme bås så har du et stort problem, og kanskje det hadde vært lurt å gitt vekk accounten uten diskusjon :p

Ironi er komplisert :yes:

Skrevet

Ironi er jo kanskje noe av det vanskelige med å drive diskusjon med noen på nettet.

Back to topic; RAF med en kompis, du er lvl 60 på 20 timer played :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...