DaddyYankee Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Heey Jeg holder på med en nettside, der temaet er Music Of The Day. Jeg laster opp en musikk daglig som er ment for å være dagens sang, og i tillegg får man muligheten til å laste den ned sangen. Og snart går jeg tom for sanger. Jeg har gjerne lyst å oppgi nettsiden her, men da regnes det som reklamering? eller? Så jeg vil gjerne at dere skal si meg hvilken musikk jeg skal laste opp daglig, så kan jeg vurdere det. Hadde seriøst blitt takknemlig.
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Så jeg vil gjerne at dere skal si meg hvilken musikk jeg skal laste opp daglig, så kan jeg vurdere det. :/ Er ikke hele poenget med en slik side å spre ordet om litt ukjente saker du selv mener fortjener mer oppmerksomhet? Om man tar requests blir man jo bare en slags upraktisk on-demand-pirat.
DaddyYankee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Skrevet 23. januar 2010 Så jeg vil gjerne at dere skal si meg hvilken musikk jeg skal laste opp daglig, så kan jeg vurdere det. :/ Er ikke hele poenget med en slik side å spre ordet om litt ukjente saker du selv mener fortjener mer oppmerksomhet? Om man tar requests blir man jo bare en slags upraktisk on-demand-pirat. Haha har ikke tenkt over det, men går jo tom for musikk! Så blir takknemlig om dere hadde gitt meg forslag.
knottsau Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hvordan kan man i det hele tatt gå tom for sanger når det kun er en sang per dag?
DaddyYankee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hvordan kan man i det hele tatt gå tom for sanger når det kun er en sang per dag? Må alltid diskutere dere.. Vel jeg vil ha nye og bra sanger. Jeg har mange gamle, men de vil jeg ikke laste opp (Music Of The DAY) Så har du en ny sang, vennligst skriv det ned.. Eller så behøver dere ikke å diskutere Endret 25. januar 2010 av Fight4Lov3
Lord Britishface Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hva slags musikk er du ute etter, da? Hip-hop, hardcore, folk, dænsebænd? Kjent eller ukjent? Gratis Creative Commons-lisensiert eller ulovlig? Om det eneste kriteriet er at det er nytt får du bruke allmusic. Endret 25. januar 2010 av Lord Britishface
DaddyYankee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 Hva slags musikk er du ute etter, da? Hip-hop, hardcore, folk, dænsebænd? Kjent eller ukjent? Gratis Creative Commons-lisensiert eller ulovlig? Hva som helst For nettsiden er ment for alle de andre og ikke kun meg. Men musikkene skal helst være nye
Vowels Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hvor nytt må det være? Kan det være utgitt i 2009? Eller må det være nytt denne måneden.
DaddyYankee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 Hvor nytt må det være? Kan det være utgitt i 2009? Eller må det være nytt denne måneden. Jepp denkan være utgitt i 2009 Der går grensen =) Forresten er det lov å oppgi nettsiden heller? Slik at dere kan følge med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå