Gå til innhold

Modde problem


Anbefalte innlegg

Har fått moddet mitt Sapphire Radeon 9500np til 9800. Etter at kortet var ferdig moddet kjørte jeg 3d mark03. Scoren gikk der opp med ca 1000 3d Marks :woot:

Men når jeg startet opp Battelfield dukket det opp prikete firkanter, i et slags sjak mønster.

 

Er det noen som har opplevd det samme? Er det noen måte og fjerne disse firkantene uten om og fjerne moddingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kalles "artifacts" og kommer av at ca 40% av 9500np med 9700pcb har defekter i de fire utelukkede pipelinene. Du må nok klare deg med originaldriverne. Du kan jo alltids prøve 9700 mod`en, men jeg tviler sterkt på at den vil fungere noe bedre. Og til slutt...du har vel ikke klokket kortet..? Det kan også skape artifacts selv om driveren fungerer greit.

Lenke til kommentar
Det kalles "artifacts" og kommer av at ca 40% av 9500np med 9700pcb har defekter i de fire utelukkede pipelinene. Du må nok klare deg med originaldriverne. Du kan jo alltids prøve 9700 mod`en, men jeg tviler sterkt på at den vil fungere noe bedre. Og til slutt...du har vel ikke klokket kortet..? Det kan også skape artifacts selv om driveren fungerer greit.

 

Jeg tenkte og først at det var "artifacts". Men det jeg synes er litt rart er at det er ikke slik i alle spill. C&C Generals, UnrealII og Ravenshield går fint. Men ikke CS og Battelfield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...