Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermbildet for langt til venstre


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lagt merke til et problem når jeg spiller diverse spill. Når oppløsningen er på laveste (640x) er det ingen problemer, men når jeg øker oppløsningen blir skjermbildet alt for langt ut til venstre med det resultat at jeg får et tomrom på høyre side av skjermen, og endel av bildet forsvinner utfor kanten av skjermen på venstre side. I windows er skjermbildet helt fint, dette skjer når jeg spiller spill. Noen som aner hva dette kan komme av. Har selvsagt forsøkt å stille manuelt på skjermen, men selv med denne innstillingen maks til høyre er det nesten ingen hjelp i det.

 

Jeg kjører windows 7, og har et radeon 4890

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg prøvd allerede. Skjermen klarer ikke å stille inn riktig. Dette virker som det bare gjelder for noen spill. Mass effect for eks, og fallout 3. Dragon Age funker derimot fint. Skjermen begynner å bli noen år gammel, kan den rett og slett ha blitt ødelagt? Litt rart at det bare er feil i noen spill da. Har også prøvd å stille inn manuelt, men selv med innstillingen helt til høyre er bildet alt for langt til venstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...