Gå til innhold

Hva kom du opp i?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysikk er da ikke så galt, du lærer hvertfall ting der som du kan bruke litt mer enn ting du lærer i norsk. (som norrønt, språkhistorie, dialekter osv)

 

Det som er ille er 3KJ skriftlig, jeg hadde 2KJ og det var det kjedeligste faget jeg noen gang har hatt. Alle på skolen som har 3KJ hater det, untatt en stygg jente som er lærerens gullunge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
VK2.

Skriftlige eksamene er jo obligatoriske.. Dvs nynorsk og bokmål. Kom opp i Systemutvikling II (heter det vel) ... Tipper jeg får en 3'er..

 

Kom opp i Nyere Historie te muntlig. Fikk en 4'er! Fornøyd med den.. :)

 

Mener du det faget som kommer etter IT:Brukersystemer? Som er bare teori om hvordan man lager et system? I min klasse på 20 stykker fikk 14 stykker 5 eller 6 til standpunkt. og resten fikk 4. Hvordan går det egentlig ann å få 3 på eksamen? Det er jo ikke akkurat vanskelig.

 

Var forresten oppe i nyere historie selv, og fikk 5. Greit nok.

Lenke til kommentar
VK2.

Skriftlige eksamene er jo obligatoriske.. Dvs nynorsk og bokmål. Kom opp i Systemutvikling II (heter det vel) ... Tipper jeg får en 3'er..

 

Kom opp i Nyere Historie te muntlig. Fikk en 4'er! Fornøyd med den.. :)

 

Mener du det faget som kommer etter IT:Brukersystemer? Som er bare teori om hvordan man lager et system? I min klasse på 20 stykker fikk 14 stykker 5 eller 6 til standpunkt. og resten fikk 4. Hvordan går det egentlig ann å få 3 på eksamen? Det er jo ikke akkurat vanskelig.

 

Var forresten oppe i nyere historie selv, og fikk 5. Greit nok.

 

Teori? Nuvel.

Vi kan nok skylde endel på læreren vår i det faget.. som ikke kan en dritt.. + at vi er relativt sløve sjøl. De som kom opp i muntlig sleit skikkelig.. flere fikk 2.. og en strøyk...

/me er heller ikke helt med når det gjelder kravspesifikasjoner .. "og sånt" ... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...