Gå til innhold

Skyhawk, god plass?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ihvertfal Dette kabinettet og funker helt fint  :yes:

 

hvordan kan et kabinett ikke "funke", egentlig?

 

Det kan ikkje funke ved at det rett og slett ikkje er plass til alt...

 

eg har eit skyhawk kabinett...ikkje av de mest romslige kabinettene..eg måtte ta ut PSU for å ta avpå CPU+vifte...og den "boxen" er vifte som du kan ta ut og setje ein anna plass i kabinettet om du vil. Når du først får satt i heile pakka og ikkje fikler for mye inni der er eg meget fornøgd... Eg har ikkje plass til denne vifteboxen heller...har volcano9 cpuvifte og når skjermkortet står midt i er det ingen plass til denne vifta...men eg har 1 på toppen, 1 baki, 1 i sidedøra og ei framme..så eg får klare meg uten den vifta.

 

Kabinettet i seg sjølv er meget kult og med eit par katoder inni er det av de kulere eg har sett....

Lenke til kommentar

Det jeg reagerte litt på var at strømforsyningen ble opp ned når jeg monterte den på. I for hold til de andre kabinettene som jeg har hatt liksom. Hadde Lepont strømforsyning, 320W, ATX12V/P4 - Med 4 fargers LED vifte. Den ekstra viften under ble plutelig opp mot taket i boksen. Funket dårlig for meg.

Når det gjelder trakten over cpu'en. Kast den!!! :yes:

Stygg og det er finnere med en 120mm vifte på siden i stedet.

Døren er dessuten litt tung å få av hos meg da.

Eller et meget bra kabinett. :woot:

ps. Lys showet fortsetter selv om pc'en er av. arrrrrrrrg. :evil:

Lenke til kommentar

Bygde netopp en PC med Skyhawk Matrix kabinett, er ikke så veldig imponert av passform til floppy og HD. Boksen bak er ikke lett å fjerne hvis du vil bytte vifter. Om det er viftene i kabinettet eller Leivcom PSUen som bråker mest er jeg ikke sikker på. For å toppe det hele var powerknappen nederst "støkk" i på posisjon. Måtte demontere fronten for å få løst den ut.

Til slutt kan jeg si at alle som har vært innom for å se på PCen har sagt : Sattan for et stili kabbis.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mye på Skyhawk kabinettene på bilder, og der ser de forsåvidt bra ut, men i virkeligheten er saken en litt annen. De gir et helhetsinntrykk som ikke kan sies å være noe annet enn "billig". masse features som kunne vært fine, men det ser som sagt billig ut.

Ville MYE heller kjøpt et Lian Li kabinett.

 

Har lest noen reviews av skyhawk kabinettene også, og mange konkluderer med "Don't buy this... I tell you, don't even consider buying anything that even looks remotely the same as this case!" Tror det var DansData som konkluderte med det... husker ikke helt men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...