Gå til innhold

[Løst] Cod, modern warfare 2 problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Jeg har hatt spillet i noen uker nå, og støtte på en ting MANGE andre har funnet problemer med. "NAT'en" er ikke åpen. den er strict. har selv prøvd og finne forklaringer på hvordan man skal fikse det, men har ikke fått det til. den vanligste forklaringen er at din UPnP skal være åpen, men det er den! har også prøvd og begripe dette portforwarding greiene. men har heller ikke fått til dette.

så nå håpet jeg jo at det var noen her som har fått det til, og som kan hjelpe meg...

spillet er på pc, leverandør av mitt THOMSON TG585 v7 modem, er speedtouch.

Håper på svar :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
same problem her.. den har stått som "open" i 2 uker nå men i dag stod den plutselig på "strict"

vet du hvordan du skal få den tilbake da? var den åpen fra du kjøpte spillet?

Skrevet

den var åpen fra første dag, men var stengt i dag.. står man skal gå inn på infinityward.com/nat for hjelp, men det var bare BS.. samt linkene til forskjellige produsenter var også unyttige..

Skrevet
den var åpen fra første dag, men var stengt i dag.. står man skal gå inn på infinityward.com/nat for hjelp, men det var bare BS.. samt linkene til forskjellige produsenter var også unyttige..
enig, vanskelig og finne ut hva man må gjøre. kjipt... har prøvd og ha party med en venn, men det funker jo ikke... :mad:
Skrevet (endret)

Jeg har akkurat samme problemene som du beskriver. Etter siste patch så har NAT "blitt" strict. Er så dritt lei av alle problemene som har vært så langt. Når Battlefield Bad Company 2 kommer ut, blir MW2 glemt i min verden...

Endret av foxtrott
Skrevet
Jeg har akkurat samme problemene som du beskriver. Etter siste patch så har NAT "blitt" strict. Er så dritt lei av alle problemene som har vært så langt. Når Battlefield Bad Company 2 kommer ut, blir MW2 glemt i min verden...

trist at det aldri skal være enkelt, har f.eks prøvd left for dead 2. der kunne det ikke vært enklere og koble seg på med venner.

hvorfor skal MW2 være noe dårligere? ødelegger mye av spillet.

Skrevet

Sier ikke annet. MW2 er det eneste spillet jeg har hatt problemer med å spille online. Er jo nesten mer ventetid mellom rundene (mister connection) enn det er spilletid :S

Skrevet
sier bare modern warFAIL jeg.. er bare lvl 19, men allerede lei alle problemene og cheaterne..

Sier ikke annet. MW2 er det eneste spillet jeg har hatt problemer med å spille online. Er jo nesten mer ventetid mellom rundene (mister connection) enn det er spilletid :S

Enig med dere.

Ting var "ok" før patch, men den siste har fucka opp alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...