Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel sliter


Anbefalte innlegg

noen andre fra skien området som opplever at NextGenTel sliter litt med internett tilførselen for øyeblikket?

 

Når jeg surfer detter jeg ut hele tida, internett funker ca i 5 min og så er det borte i 5 min. det er ikke bare meg for en kamerat har samme problemet.

 

Ville bare opplyse om problemet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare fordi det er NGT som sliter, betyr ikke det at det er alle i Skien med NGT som sliter....

 

 

Har opplevd flere ganger, at det er en feil på akkurat en linje ut fra sentralen som man kan slite med..... Ikke nødvendigvis hele sentralen...

 

 

Sliter man, så ringer man ISPen, og ikke annonserer at "dette er dårlig" for resten av verden.

Lenke til kommentar

Nei sant d, NGT har vært så stabile å gode at det kun må være LYSE som kan slå dem på dette ;) Men på games er ikke NGT bra nok...ikke vet jeg, men pingen er ikke mye pen å se på. Før hadde jeg chello 0.5 mbit, der fikk jeg 30 ping, med NGT 50. Ngt er mye raskere å surfe med though. Bad )=

Lenke til kommentar

han sa jo ikke at det var dårlig men at de sliter :)

 

Har opplevd lignende i hamar området, men det er pga. at kommunens

"kålhoder" graver som gale i gatene for tiden.

Og de graver over både tv kabler og andre viktige kabler også.

de siste ukene har vært et elvete med tanke på kabel tv og internett grr :(

Lenke til kommentar

ping har ikke noe med hastighet og gjøre.

men har du en ping på 150 og nedover så er det ikke noe problem.

(du merker det faktisk ikke i spill)

en annen ting er at du kan ha ping på 50 og fremdeles miste pakker, det vigtiste er at den er stabil.

 

 

jævla studentserver jeg får dobbeltposter hele tiden, sorry :(

Lenke til kommentar

har du en ping på 300 og lavere er ikke spilling noe problem, det som er et problem er "packet losses" et utdrag fra "guruen" i Aces High:

 

 

 

Let me start by dispelling some myths.

1) Your ping is some what irrelevant to the servers. If it is below 300ms, then you are golden. I see complaints from people complaining about thier ping going from 10 to 60. To Aces High, you have the same connection at those rates.

However, the best connection is one that is steady without wide swings in the packet latencies.

 

2) Plane warping is not as much server related as it is client or Internet related. This is a simple fact. I will explain further down why.

 

 

hele historien her:

 

http://www.hitechcreations.com/forums/show...&threadid=68316

Lenke til kommentar
ping har ikke noe med hastighet og gjøre.

men har du en ping på 150 og nedover så er det ikke noe problem.

(du merker det faktisk ikke i spill)

en annen ting er at du kan ha ping på 50 og fremdeles miste pakker, det vigtiste er at den er stabil.

Tja.. I et raskt FPS spill, så vil jeg påstå at du merker 150 i ping ganske godt... Hvis du skal spille bra, så er 150 på ingen måte godt nok..

 

En stabil ping er også naturligvis veldig viktig.. :yes:

Lenke til kommentar
ping har ikke noe med hastighet og gjøre.

men har du en ping på 150 og nedover så er det ikke noe problem.

(du merker det faktisk ikke i spill)

en annen ting er at du kan ha ping på 50 og fremdeles miste pakker, det vigtiste er at den er stabil.

Tja.. I et raskt FPS spill, så vil jeg påstå at du merker 150 i ping ganske godt... Hvis du skal spille bra, så er 150 på ingen måte godt nok..

 

En stabil ping er også naturligvis veldig viktig.. :yes:

 

Dette stemmer ikke helt jeg spliller en del på denne flysimulatoren og der går det veldig fort, så har ikke noe problem med en ping på 150.

det er andre som har mer problemer selv om de har en ping på 40 !

Lenke til kommentar

jeg har vell ikke sakt at ngt er dårlig. jeg sa bare at det var ett eller annet gærent med linja akkurat nå.

 

jeg er en veldig fornøyd ngt kunde, og har aldri hatt noe problemer utenom denne gangen, men det fikser seg sikkert snart

Lenke til kommentar

 

Dette stemmer ikke helt jeg spliller en del på denne flysimulatoren og der går det veldig fort, så har ikke noe problem med en ping på 150.

det er andre som har mer problemer selv om de har en ping på 40 !

Jeg vet ikke om det er du eller jeg som missforstår her, men "flysimulator" ? Snakker om FPS-spill (First Person Shooter), spill som Uunreal Tournament, Quake, Cs osv. For å spille bra er man avhengig av rask respons og forskjellen på liv og død ofte er snakk om 1/10-sekunder og 100 i ping er vel 1/10-sekund ? (Veldig teoretisk, men har en virkning i praksis også)

Men som flere har sagt: En stabil ping er minst like viktig som lav ping.

Lenke til kommentar
Sliter man, så ringer man ISPen, og ikke annonserer at "dette er dårlig" for resten av verden.

Og hvorfor i all verden kan han ikke si at han har problemer med linja si her??? :roll:

Du bør også lese posten skikkelig før du kommer med slike latterlige utsagn..

Lenke til kommentar

mulig jeg misforstår her, men når det er sagt så dette er ikke en vanlig flysimulator.

Dette er et en simulator med ww2 fly (krigscenario) og når et fly suser over eller under deg i 400-600km i timen (real time programming) har du ikke mye tid til og skyte og pingen er viktig for ikke og snakke om lag.

 

Men det er ikke så mange her ilandet som vet om dette spillet og dessuten er det en laaaang "learning curve" på det og det gjør at mange gir opp før de kommer noen vei :D

 

kan ikke fatte og begripe at en fps spill skal kreve mer ?

Lenke til kommentar

mulig jeg misforstår her, men når det er sagt så dette er ikke en vanlig flysimulator.

Dette er et en simulator med ww2 fly (krigscenario) og når et fly suser over eller under deg i 400-600km i timen (real time programming) har du ikke mye tid til og skyte og pingen er viktig for ikke og snakke om lag.

 

Men det er ikke så mange her ilandet som vet om dette spillet og dessuten er det en laaaang "learning curve" på det og det gjør at mange gir opp før de kommer noen vei :D

 

kan ikke fatte og begripe at en fps spill skal kreve mer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...