Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytting av støtdempere på Audi A4 1,9TDI 98 Mod.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med det samme vi er innepå bytting av støtdempere. Min Audi A4 var senket når jeg kjøpte den, men fikk med orginal delene til den, bror min byttet disse for meg. Så det ikke lenger var senket, byttet alt utenom selve demperen, da denne var helt lik de som sto der fra før. Nå har jeg fått sånn (vet ikke helt hva jeg skal kalle det) en dunke lyd, eller hva jeg skal si, når jeg kjører f.eks ned i et hull i veien, dette skjer KUN hvis bare et hjul treffer hullet. Kjører jeg over fartsdumper hører jeg ingenting. Hva kan dette være? Hva bør gjøres?

 

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
"støtdemper lageret kan være gåent ja. Skal sjekke det neste gang jeg skal ut å kjøre.. Men synes det er litt merkelig det er på begge sider foran, men kan jo godt være mulit det. Skal sjekke seinere. =) Takk for tips"

 

Om du leser hele posten så skjønner du kanskje att det ikke var trådstarter jeg skrev til :)

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Er vel ett kjent problem att dette må skiftest ofte :)

 

Ææhh nei. A4 sliter ikke forstilling mer enn andre biler. Det "problemet" du sikter til er at en underleverandør ikke leverte et godt nok produkt, som igjen førte til knirking. Dette igjen førte til myten om multiknirk. Det skal sies at det ble gitt utvidet garanti på dette. Fordelen med at dette skjedde var også at man fikk billig komplett forstilling. En Meyle forstilling som er forsterket koster rundt 4000 pr. dags dato.

Lenke til kommentar
"støtdemper lageret kan være gåent ja. Skal sjekke det neste gang jeg skal ut å kjøre.. Men synes det er litt merkelig det er på begge sider foran, men kan jo godt være mulit det. Skal sjekke seinere. =) Takk for tips"

 

Om du leser hele posten så skjønner du kanskje att det ikke var trådstarter jeg skrev til :)

 

Du er ikke fan av å bruke svar-knappen nei?

Lenke til kommentar
Du er ikke fan av å lese hele tråden nei?

 

Jo, leste hele tråden, men glemte at en blandet inn sitt problem. Enkel sak. Men jeg mener det er hensiktsmessig å benytte seg av svarknappen da det ikke levner noen tvil om hvem man snakker til. Mange ser ut til å ikke bry seg om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...