voidDraw() Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hey folks! Noen som har bestilt spill på elkjop.no og vet noe om leveringen? Tar det lang tid før man får spillene i posten? (Virkedager) Har nemlig merket at elkjop.no er billigere på spill enn for eksempel sider som absoluttspill.no og jeg kommer garantert til å bestille spill derfra i fremtiden om ikke levering tar mer enn 4-5 virkedager. Endret 19. januar 2010 av Wow 0_x
Sny91 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Ikke at jeg har bestilt fra elkjøp så ofte, men de gangene jeg har det har det gått rundt 3-5 dager :]
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 jeg og flere andre her på forumet forhåndsbestilte halo 3 ODST hos elkjøp. jeg tror det tok over en uke etter release før jeg fikk det, og det tok enda lenger tid for de andre.
Sny91 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 jeg og flere andre her på forumet forhåndsbestilte halo 3 ODST hos elkjøp. jeg tror det tok over en uke etter release før jeg fikk det, og det tok enda lenger tid for de andre. Det var vel fordi de hadde for få på lager? Det skjer jo (mest sannsynlig) ikke på andre spill, da det ble litt større etterspørsel etter ODST på release enn det blir på GTA IV nå, for eksempel.
The Walking Dead Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 jeg og flere andre her på forumet forhåndsbestilte halo 3 ODST hos elkjøp. jeg tror det tok over en uke etter release før jeg fikk det, og det tok enda lenger tid for de andre. dette er en stund siden da Forza3 LE ble levert 3 dager senere enn release. Men trådstarter snakker vel her om "gamle" spill som er på lager og da disse blir sendt som brev så kan jeg ikke tenke meg mer enn 2 dager fra pakking og innlevering til posten. vil også anbefale f.eks play.com eller ebay.co.uk eller denne tråden for billige spill under 200kr : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884664
raysv Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Spill fra elkjøp tar lengre tid enn fra mange andre steder, jeg har fortsatt til gode at de klarer å sende meg spillet på under 5 dager tiltross for at de har det på lager. Når du handler spill fra elkjøp blir de foresten sendt rett fra leverandøren dems i sverige...
Forumforumforum Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 2-4 dager er mine erfaringer på brevpost bestilt fra elkjop.no!
mrmee Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 De siste gangene jeg har forhåndsbestilt noe hos de har det blitt levert henholdsvis 9 og 7 dager etter releasedato. Siste spillet ble faktisk pakket og sendt ut 3 dager etter release selv om jeg hadde forhåndsbestilt. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke brukt de om du vil ha noe rundt releasedagen
Tomtruck Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Har kjøpt mange spill derfra siden de er totalt overlegne på pris. Spesielt gjelder det å sjekke ut helgetilbudene de kjører. For et par helger siden hadde de tilbud på Bioshock 2 og Alien vs Predator til 399,- samt Heavy Rain til 349,-. Absoluttspill kan f.eks selge deg sistnevnte til fantastiske 549,-, "bare" 200,- kroner dyrere Når det gjelder leveringstid har jeg alltid fått mine forhåndsbestillinger på releasedag eller dagen før, bortsett fra LTD utgaven av Forza 3 som kom 5 dager etter. Men til syvende og sist er det prisen som teller for meg, og kan jeg spare et par hundrelapper pr. spill klarer jeg godt å vente en dag ekstra eller 2 på spillet.
Xquzi Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 bestilte FM10 der, via brevpost (?) fikk det en dag før release:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå