Searing Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hei. Jeg har fagbrev som Automatikkmekaniker, blir vell kalt mekatroniker no(?). Jeg tok fagbrevet i 2005 og jobber 100% stilling land basert. Jeg har GK mekanisk, vk1 elektromekanisk og vk2 automatikkmekaniker, samt 2 år høgskole. Sist nevnte 2 av 3 år så ingen bachelor tittel( F---s matte). Det jeg lurer på er om det er mulig for meg å ta denne "maritime modulen" som elektriker kan, kjent som "skipselektriker" utdanningen. Jeg har veldig lyst ut som Fu/rov opereatør/service. Evt. Automatikkmekaniker offshore/skip. Det jeg ser når jeg driver å søker etter jobb nå er at det fleste vil ha elektriker med maritim modul. Og fint lite Automatikkmekaniker/automatikere. Hva er mine alternativer for å komme meg ut? Jeg kommer på 3 ting, vertfall 1 jeg vet er mulig og det er å starte på nytt. -Lærling ROV operatør -Gå GK elektro og vk1 elenergi samt lærling og maritim modul -få maritim modul med fagbrever jeg har Noen som har tips? Tilsvarende utdanning som meg som er ute på sjøen? MvH Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå