Montolio Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hei! Har hatt min laptop Acer 5930g litt over ett år nå, å har nå fått problem med at strømpluggen inni pcen har blitt dårlig, og overoppheter såpass mye at det er brannfare bare ved å bruke pcen. Siden den er over ett år gammel, så har den ikke lengre Acer garanti da den gikk ut for noen måneder siden. Om jeg sender den inn til reparasjon hos Acer, vil dette fortsatt bli gjort gratis da jeg ikke har skyld i problemet, eller vil jeg være nødt til å betale for å få den reparert? Såvidt jeg skjønner det så er det 5(?) års reklamasjon på produktet, men hva vil dette si for meg i dette tilfellet? Håper noen kan belyse meg EDIT: Har forøvrig også installert W7 (originalt Vista) på maskinen, om det skulle ha noe å si. Endret 18. januar 2010 av Montolio
OC-Freak Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Kontakt butikken du kjøpte den fra, regner med du må levere den inn der, og så ordner de reperasjon, med mindre de har avtale med acer om å utføre reklamasjonssaker utenfor garanttiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå