Big_Mac Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei Jeg lurte på om det går an å tilbakestille alt av rank og class i MW2, siden jeg startet av med noe skikkelig møkkaspill. Er det en enkel måte, eller må man reinstallere? Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hjelper nok ikke å reinnstalere, da statestikken følger brukeren, og ikke spillet lokalt. Da må du i så fall skaffe deg en ny bruker. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du kan prøve å slette players mappa og spille en runde. Da tror jeg steam lager ny save på level 1. Hvis ikke det funker, crash pc'en (skru av strømmen ell no) når steam synkroniserer med mw2/pc'en din. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) PC? Finn Steam-mappa di. Standard directory er vel C:\Programfiler\Valve\Steam eller noe sånt. Gå til Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players og slett .stat filene der. Så går du til Steam\userdata og sletter den mappa som består av numre. I mitt tilfelle var det bare en mappe der. Nå skal alt være resatt. Det er viktig at du spiller litt, f.eks til rank 2. Hvis ikke, vil du få tilbake den gamle ranken din. Endret 21. januar 2010 av Kornfleks Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det noen måte å bare resette kill/death/victory stats? Ettersom jeg ikke hadde spilt FPS spill på mangfoldige år før jeg begynte med MW2, har jeg relativt rævva stats (jobbet det opp til rundt 1/1 nå), så hadde vært fint å kunne resatt det Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan hende det er mulig med en eller annen stat hack, men ellers tror jeg det er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå