Gå til innhold

Problemer med nettverket på min PS3


itzTheTruth

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Jeg har ett lite problem som irriterer meg grønn!

Når jeg sitter hjemme hos meg selv, funker ps3 perfekt trådløst på nettet. Jeg har ingen feilmeldinger, og spiller på nett når jeg vil. Men når jeg er på besøk hos en annen, og skal koble opp playstationet på nettet, vil det ikke kobles til!

 

Vi har forskjellig router, men skal det være noe problem da? Hjemme må jeg taste inn sikerhetskoden for å komme meg på nettet, hos den andre er nettet åpent. Så burde jo ta meg to sekunder å komme på der også.

 

Men det vil bare ikke på nettet. Så å spille MW2 på nett etc er umulig der.

 

Er det noen som har tips? Må router skiftes? Har det noe å si om nettet er sikkerhetsakrivert(kode)?

 

Alle tips tas i mot med åpne armer. Er trådløst på begge, men er det noe annet jeg skal gjøre når jeg ikke trenger å taste inn sikkerhetskode?

 

Trenger virkelig denne hjelpen, så hadde vært flott om Norges beste spillforum kunne bidratt!

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som styrer den trådløse routeren hos han/hun du er på besøk hos ? Det at den er usikret høres jo ikke bra ut, eller det kan bety at de har lagt inn annen beskyttelse som mac-filtrering.

 

Men det rare er at jeg gamet Uncharted 2 på nett der, men så måtte spillet oppdateres til nyeste versjon, og da fikk den plutselig problemer. Nå står det at det tar for lang tid til å oppnå IP adresse.

Jeg blir faen meg gal. Kan man bare kjøpe ny router og forsikre seg om i butikken at den fungerer perfekt til PS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...