Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for alle tilbakemeldingene!

 

Flott at noen vil hjelpe :)

har hatt min w995 inne på verksted 2 ganger nå,angrer litt på det valget,har vært slakke i skyve dekkslet begge gangene.Så syns jeg signalkvaliteten er myyyyye dårligere enn på andre mobiler

 

Har ikke opplevnd dårlig signal, men den er litt slakk i skyvinga, det er jeg enig i.

Men jeg venner det bare til meg. Ikke noe som irriterer.

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldingene!

 

Flott at noen vil hjelpe :)

har hatt min w995 inne på verksted 2 ganger nå,angrer litt på det valget,har vært slakke i skyve dekkslet begge gangene.Så syns jeg signalkvaliteten er myyyyye dårligere enn på andre mobiler

 

Har ikke opplevnd dårlig signal, men den er litt slakk i skyvinga, det er jeg enig i.

Men jeg venner det bare til meg. Ikke noe som irriterer.

har kjent på flere w995 de er kompakte å fine.Dattera mi har en se f309 som er en billig mobil den er skikkelig tight å fin,å det er en mye billigere mobil,å skal være litt dårligere kvalitet,men jeg vet ikke hva jeg skal tro

Lenke til kommentar

Jeg har en Aino sort, kjøpte det siden jeg likte den fargen best.

 

Er veldig fornøyd med den til nå har hatt den siden Desember.

Har 8 GB brikke, og ikke hatt bruk for noen større til nå, bruker den til musik og se serier når jeg er på toget.

 

Men jeg synes at alle nye telefoner jeg har vært borti er relativt treige når det gjelder å starte. Men de har i hvertfall fikset det slik at det ikke går så sent å bla gjennom meldinger som det var på de gamle sonny ericsson telefonene (eks T630).

Lenke til kommentar

Jeg har en Aino sort, kjøpte det siden jeg likte den fargen best.

 

Er veldig fornøyd med den til nå har hatt den siden Desember.

Har 8 GB brikke, og ikke hatt bruk for noen større til nå, bruker den til musik og se serier når jeg er på toget.

 

Men jeg synes at alle nye telefoner jeg har vært borti er relativt treige når det gjelder å starte. Men de har i hvertfall fikset det slik at det ikke går så sent å bla gjennom meldinger som det var på de gamle sonny ericsson telefonene (eks T630).

 

Ja, det er jeg enig i. Telefonene er treige å starte, men å bla gjennom meldinger går fort. Før brukte telefonen lang tid på dette.

 

Flott at du er fornøyd med din mobil da :)

Lenke til kommentar

Jeg har en Aino sort, kjøpte det siden jeg likte den fargen best.

 

Er veldig fornøyd med den til nå har hatt den siden Desember.

Har 8 GB brikke, og ikke hatt bruk for noen større til nå, bruker den til musik og se serier når jeg er på toget.

 

Men jeg synes at alle nye telefoner jeg har vært borti er relativt treige når det gjelder å starte. Men de har i hvertfall fikset det slik at det ikke går så sent å bla gjennom meldinger som det var på de gamle sonny ericsson telefonene (eks T630).

 

Ja, det er jeg enig i. Telefonene er treige å starte, men å bla gjennom meldinger går fort. Før brukte telefonen lang tid på dette.

 

Flott at du er fornøyd med din mobil da :)

 

Treige? Dere burde prøve en Symbian eller Windows mobil. Der snakker vi gjerne om et halvt til ett minutt før telefonen reagerer etter at man har slått den på. Både Aino og W995 er relativt raske å starte.

Lenke til kommentar

Jeg har en Aino sort, kjøpte det siden jeg likte den fargen best.

 

Er veldig fornøyd med den til nå har hatt den siden Desember.

Har 8 GB brikke, og ikke hatt bruk for noen større til nå, bruker den til musik og se serier når jeg er på toget.

 

Men jeg synes at alle nye telefoner jeg har vært borti er relativt treige når det gjelder å starte. Men de har i hvertfall fikset det slik at det ikke går så sent å bla gjennom meldinger som det var på de gamle sonny ericsson telefonene (eks T630).

 

Hmm, da tør jeg ikke tenke på hvor treige Windows og Symbian er :S

 

Ja, det er jeg enig i. Telefonene er treige å starte, men å bla gjennom meldinger går fort. Før brukte telefonen lang tid på dette.

 

Flott at du er fornøyd med din mobil da :)

 

Treige? Dere burde prøve en Symbian eller Windows mobil. Der snakker vi gjerne om et halvt til ett minutt før telefonen reagerer etter at man har slått den på. Både Aino og W995 er relativt raske å starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...