Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sendt min på reperasjon nå. Berøringsskjermen begynte å få problemer etter en ukes tid. Så lenge telefonen fungerer er det en veldig grei telefon. Minus er litt for begrensede muligheter for media i lukket modus og for kort ledning på det trådløse bluetooth headsettet (må festes rundt halsen et sted). Men jeg elsker telefonen jeg. Bare synd det er såpass mange som har problemer med skjermen, inklusive meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Håper du ikke kjøpte Aino. Min har vært inne til reparasjon i 1 mnd nå. Angrer meg forferdelig.

 

Du har ikke rettigheter som kunde heller. De har 2 muligheter til å utbedre samme feil, herregud. Men hva om hver utbedring tar 1 mnd DA?!? Kjøp en annen telefon

Lenke til kommentar

Hei

 

Lurer på om jeg skal kjøpe med en Sony ericsson Aino. Har noen av dere en slik?

Er dere fornøyde med den? Noen problemer?

 

Hvilken farge andbefaler du? (sort/hvit)

 

Hilsen

Martin

 

Telefonen er glimrende. Den har noen problemer med skjermen, men etter oppdateringen, skjer dette sjelden. Problemet er at den slutter å reagere, men etter en restart av telefonen så er alt normalt igjen. Lyden fra headsettet er av det bedre. Skjermen er ellers skarp og klar. Amobil trakk den for dårlig utnyttelse av skjermen, da de mente en så stor skjerm skulle ha flere ikoner. Det er noe av det mest idiotiske jeg har lest, da menyene på Aino er tilnærmet perfekte. Kan på det varmeste anbefal denne.

 

P.S ser at de har byttet ut skjermen på de nye Aino, så da tipper jeg du slipper å restarte telefonene en gang i uken...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tusen takk for alle svar. Har hørt mange som har skjermproblemer, så jeg kjøpte ikke Aino. Gikk heller for en w995, og er kjempefornøyd med denne, bortsett fra at skjermen noen ganger deler seg i 4 og blir sort/hvitt. Noen som har lignende problemer?

 

Hilsen

Martin

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tusen takk for alle svar. Har hørt mange som har skjermproblemer, så jeg kjøpte ikke Aino. Gikk heller for en w995, og er kjempefornøyd med denne, bortsett fra at skjermen noen ganger deler seg i 4 og blir sort/hvitt. Noen som har lignende problemer?

 

Hilsen

Martin

 

Da må jeg bare si at du gjorde noe dumt. Aino er nok en mye bedre telefon enn W995.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tusen takk for alle svar. Har hørt mange som har skjermproblemer, så jeg kjøpte ikke Aino. Gikk heller for en w995, og er kjempefornøyd med denne, bortsett fra at skjermen noen ganger deler seg i 4 og blir sort/hvitt. Noen som har lignende problemer?

 

Hilsen

Martin

 

Da må jeg bare si at du gjorde noe dumt. Aino er nok en mye bedre telefon enn W995.

 

Da må jeg nok si at jeg ikke gjorde noe dumt, siden Aino bare får klager og negative tilbakemeldinger. Har skrevet på andre forumer om hvilken av disse to som er best, og et fåtall anbefaler Aino!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tusen takk for alle svar. Har hørt mange som har skjermproblemer, så jeg kjøpte ikke Aino. Gikk heller for en w995, og er kjempefornøyd med denne, bortsett fra at skjermen noen ganger deler seg i 4 og blir sort/hvitt. Noen som har lignende problemer?

 

Hilsen

Martin

 

Da må jeg bare si at du gjorde noe dumt. Aino er nok en mye bedre telefon enn W995.

 

Da må jeg nok si at jeg ikke gjorde noe dumt, siden Aino bare får klager og negative tilbakemeldinger. Har skrevet på andre forumer om hvilken av disse to som er best, og et fåtall anbefaler Aino!

 

Hvor mange av de har begge telefonene? W995 er langt fra noen dårlig telefon, men Aino overgår den på så og si alt.

Lenke til kommentar

Tok 1 måned med meg også. Fikk en annen type skjerm tilbake (som har fungert fint), men wifi har ikke fungert siden jeg fikk den tilbake. Vet ikke om jeg gidder å sende den inn heller. Men kan konstatere at Aino kan tåle en tur i doen :)

 

Hvis du har mistet den i doen så kan du ikke akkurat forvente gratis service på telefonen

Lenke til kommentar

Tok 1 måned med meg også. Fikk en annen type skjerm tilbake (som har fungert fint), men wifi har ikke fungert siden jeg fikk den tilbake. Vet ikke om jeg gidder å sende den inn heller. Men kan konstatere at Aino kan tåle en tur i doen :)

 

Hvis du har mistet den i doen så kan du ikke akkurat forvente gratis service på telefonen

 

Vet det, men wifi fungerte ikke når jeg fikk den fra service. Doturen kom etterpå. Spørsmålet er om det er mulig å se det, selv om telefonen er 100 % i forhold til før den ble kjølhalet. Vet derfor ikke om jeg kommer til å sende den inn.

Lenke til kommentar

Hmm, for det første har W995 en 3.5mm jack som man kan koble sitt eget headsett inn i, og hva er aino så mye bedre på da. Den har tuch-skjerm, men det nytter jo lite når den ikke fungerer. På papiret er Aino best, men i virkeligheten er w995 best!

 

Hele brukeropplevelsen er bedre på Aino, men nå skal ikke jeg bruke mere tid på å overtale deg, du har jo kjøpt deg telefon. Og jeg sier ikke at W995 er en dårlig telefon. Langt derifra.

Lenke til kommentar

Hmm, for det første har W995 en 3.5mm jack som man kan koble sitt eget headsett inn i, og hva er aino så mye bedre på da. Den har tuch-skjerm, men det nytter jo lite når den ikke fungerer. På papiret er Aino best, men i virkeligheten er w995 best!

 

Aino kan også koble til eget 3.5mm jack.

 

Fordi om du har kjøpt W995 er ikke den best i realiteten(Det blir barnehage mentalitet som går ut på at det man selv har alltid er best). Men noe mindre feil har den, en tidlige Aino modeller.

 

Men Aino er en litt bedre telefonm mtp funksjoner og slikt, men bra du er fornøyd med W995. Det er en bra telefon det også! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...