Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne ho likt meg? Hva tror du? :O [Oppdateringer og spørsmål]


Anbefalte innlegg

Jeg er selv 16, kun 1 eller 2 år eldre enn deg (?) og hadde jeg vært deg, hadde jeg invitert hun med på kino eller hjem for å se på film. Kos litt med henne. midt i filmen, snu deg og se på henne. Etter et par sekunder snur hun seg som regel mot deg. OG DA(!!) må du slå til, se dypt inn i øyene hennes og kaboom, ( :p ) dere er i gang :thumbup:

 

Takk for tipsene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om hun har litt intelligens har hun funnet denne tråden.. Er ikke så vanskelig å finne ut hva andre finner gjør på nettet når dem ikke en gang poster anonymt.. ;)

 

Skjer ikke :!:

 

EDIT: Hvis du tenkte at ho fant denne tråden, og derfor lurte på om jeg ville se en skrekk film, tviler jeg på at det er tilfellet ;)

Hadde vel ikke gjort noe om ho hadde funnet den heller :ohmy: Med mindre ho ikke likte meg da :ermm:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Sånt er alltid vanskelig. Men hvis du føler at det ikke er verdt å ta sjansen, tenk over dette: det å bare skulle være venner med noen du har følelser for går ALDRI bra. Det ender med at du blir såra, og før eller senere ryker vennskapet. Naturlov.

 

Jeg syns det virker som hun absolutt er interessert i deg iom. at hun foreslo dere skulle se en skrekkfilm sammen. Lykke til!

Lenke til kommentar

Dette høres jo spennende ut. :)

Lykke til lillebror! ;) Høres fornuftig ut det de andre sier her.

En skrekkfilm sammen blir nok bra. Nervøs er man uansett. Erfaring eller ei.

Uansett, så er det ikke noe poeng i å stresse med no.

Hva skjer med pakka du fikk liksom? :p hehe..

Nei, skal gi meg jeg. Skal ikke si noe til mamma og pappa.

Vet åssen det er, i alle fall med pappa. Bare pinlig når han holder på sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...