Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tørrjokking godt for gutter?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bare lurer
kommer an på situasjonen

 

Hva mener du?

 

Jeg bare lurer fordi kjæresten min ser ut til å like det de gangene vi ikke kan ha sex! for meg så er det godt men jeg tenker mer på han og hvordan han føler seg..

Lenke til kommentar

Mest sansynlig mitt innlegg du sikter til.

 

De første gangene var det et helvette fordi dama bare hev seg oppå og starte, så ballene ble klemt. Men de siste gangene har hun passet på at penis peker oppover mot navelen. Når hun da starter så er det akkuratt som å runke, forhuden går frem og tilbake. Noe som er litt kjipt, for den simulerer jo på en måte onani, og det tar ikke lang tid før jeg må avslutte for å ikke komme. Noe som er litt flaut.

 

Men om det er bra for gutter? Tja, finnes jo bedre ting, men kanskje en plass å starte før dere begynner å kaste av klærne.

Lenke til kommentar
Gjest bare lurer
Mest sansynlig mitt innlegg du sikter til.

 

De første gangene var det et helvette fordi dama bare hev seg oppå og starte, så ballene ble klemt. Men de siste gangene har hun passet på at penis peker oppover mot navelen. Når hun da starter så er det akkuratt som å runke, forhuden går frem og tilbake. Noe som er litt kjipt, for den simulerer jo på en måte onani, og det tar ikke lang tid før jeg må avslutte for å ikke komme. Noe som er litt flaut.

 

Men om det er bra for gutter? Tja, finnes jo bedre ting, men kanskje en plass å starte før dere begynner å kaste av klærne.

 

Ut ifra guttas svar så virker det ikke så godt! Jeg føler meg virkelig slem fordi jeg gjør det ofte med kjæresten min! Han har virkelig ikke protestert virker mer som om han ville jeg skulle gjøre det mer og mer! uff.. føler meg slem.. takk for at du tok deg tid til å svare gjelder for resten av dere også . Ja det var mest sannsynligvis ditt innlegg ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...