Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i tilegg til at jeg får Karmaloop-poeng. :D

Så ja, jeg får poeng, som jeg sa. :) Så da gjør jeg dere en tjeneste og dere meg en tjeneste med å bruke den koden. Win-win. :D

Skrevet

Nei, akkurat. :p Hvis noen har problemer med at jeg tjener på at man bruker slike rep-codes, la være å bruke dem. Men hvis dere vil ha rabatter og samtidig gjøre meg en tjeneste, bruk KINGCAKE som rep-code! :wee:

Skrevet

Skytop Heartbreakers in tha house :dribble:

Dere vet den pakkeseddelen man må fylle ut når man sender ting til utlandet; under "detailed description of contents" på pakkeseddelen til pakka med Heartbreakerne hadde avsenderen skrevet: "The madest kicks evah!". Haha. :p

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nice! :)

Fikk endelig Windrunneren i dag. :wee: Er glad for at jeg bestilte medium, for det var jo såvidt den passet tjukke meg. :p

DSC00495.jpg

Også har jeg fått mormor til å legge opp et par chinos jeg revna kneet på i fjor.

DSC00490.jpg

Endret av KongKake
Skrevet

Skoa og capsen min skulle egentlig komme i dag. Jeg var hjemme hele formidagen for å vente på at noen skulle ringe på. Så går jeg ut en tur og ser DHL-lappen på døra, om at de har prøvd å levere :( Men ingen ringte på :dontgetit: Irriterende ..

Skrevet

Windrunner-en du tenker på? :) Ja, den er fet, men bildet lyver litt da. Overdelen ser nesten sølvfarget ut der, men i virkeligheten er den kritthvit.

Skrevet

Windrunneren, ja. Kunne dog hatt en annen farge på strikken nederst og de andre grå detaljene. Shortsen ser for så vidt også bra ut, kommer litt an på hvordan stoffet er om den ser bra ut som shorts eller ikke :)

Skrevet

Er enig angående de grå detaljene, trodde de skulle være lysere. :p Men alt i alt så ser den jo bra ut da. :)

Shortsen er i chinosstoff, bare for å gi deg en liten pekepinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...