Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, det er de samme. Nr 3 og nr 4 ser ut som de har genserstoff og ikke "jakkestoff". Franklin and marshall jakka var fet, hvor fant du den?

Endret av iam
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er også noen jakker, iam. Stüssy Athletic C Baseball Jacket, og de er reversible i tillegg - fargene er omvendt på innsiden .. (eller utsiden?) :thumbup:

EDIT: Den svarte og gråe så veldig kjedelig ut der den ligger, men sikkert kulere på :p

post-203404-1270565248,6479_thumb.jpg

post-203404-1270565294,3242_thumb.jpg

Endret av sjokolademousse
Skrevet

Er egentlig ikke noe fan av slike varsity jakker, men som sagt, den fra HUF på forrige side var dritfet. Har også litt lyst på denne som tilegg til Windrunneren jeg venter på.

Skrevet (endret)

I morgen har jeg bursdag, så har tenkt og kjøpe meg noen nye sko

: http://www.activerideshop.com/Mens-Footwear/New-Products/Supra-Skytop-2-Shoe-Navy-FG-Gold.

Syns folket om de? Har lyst på de i den fargen eller sort. Så holder jeg og på og lete etter en fet jakke som jeg kan bruke nå som det begynner og bli varmere og ut mot høsten. Tips?

Hadde fryktelig sansen får den HUF jakken på forrige side :dribble:

Endret av Hanihagen
Skrevet (endret)

Tror det finns generelt lite Huf her i Norge. Litt trist, fordi Huf er Grisefett, men også litt greit, for da blir sjangsen for å se noen andre med samme plagg betydelig mindre.

Endret av Tablespoon
Skrevet (endret)

Har faktisk ikke brukt dem enda. Venter til det er tørt og ikke er så sølete, altså et par uker til. :p Bruker Blazer-ene forløpig. De blir degradert til skatesko nå når TK'sa blir tatt i bruk. :)

Endret av KongKake
Skrevet (endret)

Sweeeet! :D

Burgundy TK's er utrolig fete. Du gjorde definitivt et godt førstekjøp innen Supra sneakers.

Vil bare anbefale enn side som angår Supra. Supratalk.com

Veldig mye bra folk der, og alt går i "Dupras". Masse samlere der også. Er en kar der som har over 500 Supra par, bare for å nevne det.

Endret av Vertical^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...