Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av spill-PC til ca 15k (uten skjerm, mus,tastatur osv.)


Anbefalte innlegg

*Hei

 

Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe en gamming pc som vil klare å kjøre de kfraftigste spillene på full grafikk. jeg har tenkt å kjøpe fra www.dustinhome.no fordi den er en billig side og mamma er student så da får jeg gratis frakt:D og det er norges billigste side i følge www.hw.no jeg har tenkt å bruke intel og nvidia men er åpen får andre fårslag. noen andre ting er at jeg vil elst få byggd pcen før tg10 som jeg skal på:D men burde jeg vente på nvidias 300 serie og intels nye i9 som skal komme til sommeren etter det jeg har hørt. har tastatur og mus, men skal kjøep roccat kave og en bra skjerm, skjermen skal brukes til gaming og film. må vel ha full hd(eller mere, altså 2500x1900 enls)2 ms respons og høg kontrast. er oled skjerm noe bra gaming skjerm??

 

Jeg har tenkt å ok pcen senere...

 

Og ja, jeg har tenkt meg 2 grafikkort, 6GB ram eller mere (minimum 1600mhz) og antec 1200 ofc vist d ikke komemr et antec 1800 før jeg skal kjøpe(vet noen om at d kommer noe nytt fra antecs sin side?)og en raptor 600gb hdd for spillene når den kommer:D hk tenkte jeg på et evga 4 way sli men det selges ikke i norge noen som vet om hvor vis de gjør det? eller billig importering?

 

 

 

 

har litt av lista "klar"

post-164041-1263479232_thumb.jpg

jeg er åpen vis noen har de her delene liggenes og vil gi dem bort elller selge dem billig:D

 

det var vel alt, takk for all respons:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er bedre gaming oppsett her er det kansje rom for raptordisken når den kommer også, eller OS, og du har rom for crossfireX senere.

 

Nvidia hanger etter for tiden, amd yter bedre med ati kort enn intel, ssd er noe du virkelig bør vurdere i et 15k oppsett.

 

hd5970 er to skjermkort i ett(to gpuer) sånn som nvidia gtx295 (hd5970 GRUSER nvidia gtx295)

 

skift kabinettet vist du vil ha antec 1200

 

1000w er overkill

 

sett inn 8GB ram vist du bare MÅ ha det.

Lenke til kommentar
dette er bedre gaming oppsett her er det kansje rom for raptordisken når den kommer også, eller OS, og du har rom for crossfireX senere.

 

Nvidia hanger etter for tiden, amd yter bedre med ati kort enn intel, ssd er noe du virkelig bør vurdere i et 15k oppsett.

 

hd5970 er to skjermkort i ett(to gpuer) sånn som nvidia gtx295 (hd5970 GRUSER nvidia gtx295)

 

skift kabinettet vist du vil ha antec 1200

 

1000w er overkill

 

sett inn 8GB ram vist du bare MÅ ha det.

 

 

tenkte på d med sdd men hørte att man kan ikke reinstalere noe os på den da blir den tydligvis øddelagt. og rammen du sendte er dårlig sa minst 1600mhz:P og antec er konge, det er jo verdens beste vifte kabinett. btw prossesor?? tenkte på 8-kjernes når d kommer ut- og komplett er dyrt sparer over 2k på dustinhome:)

Lenke til kommentar
tenkte på d med sdd men hørte att man kan ikke reinstalere noe os på den da blir den tydligvis øddelagt. og rammen du sendte er dårlig sa minst 1600mhz:P og antec er konge, det er jo verdens beste vifte kabinett. btw prossesor?? tenkte på 8-kjernes når d kommer ut- og komplett er dyrt sparer over 2k på dustinhome:)

 

Ssd blir ikke ødelagt vist du reinstallerer OS.

Rammen jeg sendte er ikke dårlig, men finnest også i 1600Mhz versjon her

Antec er bra ja så velg det.

AMD kommer med 8 kjerne prossesor i 2011. kilde

Vet komplett er dyrt, bruker de bare som eksempel fordi de har en genial måte å dele handlelister på :new_woot:

 

@Wolfie: handlelista din funker ikke

Lenke til kommentar
tenkte på d med sdd men hørte att man kan ikke reinstalere noe os på den da blir den tydligvis øddelagt. og rammen du sendte er dårlig sa minst 1600mhz:P og antec er konge, det er jo verdens beste vifte kabinett. btw prossesor?? tenkte på 8-kjernes når d kommer ut- og komplett er dyrt sparer over 2k på dustinhome:)

 

Ssd blir ikke ødelagt vist du reinstallerer OS.

Rammen jeg sendte er ikke dårlig, men finnest også i 1600Mhz versjon her

Antec er bra ja så velg det.

AMD kommer med 8 kjerne prossesor i 2011. kilde

Vet komplett er dyrt, bruker de bare som eksempel fordi de har en genial måte å dele handlelister på :new_woot:

 

@Wolfie: handlelista din funker ikke

 

kommer ikke intel med 8kjerner i år da?:p

 

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...ngListId=765722

 

Det er rått gaming oppsett

 

SSD blir ikke ødelagt hvis du reinstallerer OS

linken funka ikke fikk bare opp:

Rediger handleliste

 

Access denied.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...