Gå til innhold

Annonsegaranti hos Lefdal?


Anbefalte innlegg

Bestillte en LG 42" Plasma-TV på Lefdal i romjulen til 3990,- (på nett). Ifølge bestillingen skulle vi få den levert 30. desember. Dagen før denne fikk vi imidlertid en SMS om at leveringen var utsatt til 15. januar. Forsåvidt greit nok, men det jeg lurer på er om Lefdal har tilsvarende annonsegaranti som Elkjøp og om denne isåfall gjelder for nettkjøp? Om TVen kommer på fredag så er alt greit for vår del, men vi gidder ikke å vente enda lenger i tifelle de prøver seg med en ny utsettelse (TVen har forøvrig versert i flere av Lefdals sine tilbudsmagasin den siste tiden).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at dette er noe du kan forhandle deg fram til.

Siden du har handlet på nett har du jo angrerett, slik at om prisen har falt i tiden mellom du bestilte den og fram til du får den levert, kan du jo teoretisk returnere den på angreretten, og så kjøpe den på nytt til lavere pris. Da må du riktignok betale returporto, mens Lefdal sitter igjen med en TV som er "b-vare".

Om du legger det fram sånn til en kundebehandler bør du få "medhold" - i alle fall om de har et minimum av kundeservice :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...