Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye lykter som peker for høyt opp.


Dernel

Anbefalte innlegg

Satte inn noen nye lykter i Audi`n min en stund etter at jeg fikk den.

Når jeg da skal ut å kjøre i mørket er det veldig mange som blinker med lysa sine mine etter jeg har slått av langlyset, noe som da tyder på at de sitter for høyt slik at folk for det i trynet.

Jeg har et hjul jeg kan stille høyden på lysene med på dashbordet, men den fungerer selvsagt ikke nå.

Noen tips til hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må justere det korrekt etter at du har fikset den manuelle regulatoren (den er påbudt og helt nødvendig). Hvis du ikke kan justere lyktene korrekt og/eller ikke kan fikse den inne i bilen, så kaster du lyktene. Det er såpass farlig for både deg selv og andre å ha lykter som ikke fungerer som de skal at det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Det SKAL være en måte å justere dem, og det SKAL også være mulig uten å ta av lykta. Det SKAL være en lett tilgjengelig skru eller lignende på lykta for å gjøre det.

 

Med mindre du vet hvordan det gjøres, så ikke gjør det, få noen som kan gjøre det til å gjøre det. Det er ufattelig nøye at det gjøres korrekt. Feil i alle retninger gir farlig dårlig lys. Men du er nødt til å få fikset den manuelle høydejusteringen uansett før du kan få de justert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...