Gå til innhold

Hvordan være lenge oppe fredagen, visst man må være opplagt til jobb kl. 8 derpå?


Syncronized

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvordan bør man sove dagen før man skal jobbe, visst man ikke vil ødelegge fredagen ved å legge seg tidlig?

 

Poenget mitt er at jeg vil utnytte fredagen (Som helg) selv om jeg skal tidlig på jobb, men alikevel ha energi som om jeg skulle lagt meg tidlig dagen før, istedenfor å legge seg rundt 03.00.

 

Jobb-dagen er kort, men jeg vil alikevel ikke ødelegge dagen ved å være trøtt :D

Endret av Components
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg 15-20 min på øre en gang i løpet av kvelden, så sover du på sofa i 2-3 timer og tar en dusj før jobb.

 

Sover du på sofa, så vil du aldri sovne helt og derfor være mindre trøtt. Litt merkelig, men har iallefall virker veldig bra for meg når jeg var yngre og gikk på lan :p

Lenke til kommentar
Ta deg 15-20 min på øre en gang i løpet av kvelden, så sover du på sofa i 2-3 timer og tar en dusj før jobb.

 

Sover du på sofa, så vil du aldri sovne helt og derfor være mindre trøtt. Litt merkelig, men har iallefall virker veldig bra for meg når jeg var yngre og gikk på lan :p

 

Foss sin sofa fungere fint den ;)

Lenke til kommentar
Ta deg 15-20 min på øre en gang i løpet av kvelden, så sover du på sofa i 2-3 timer og tar en dusj før jobb.

 

Sover du på sofa, så vil du aldri sovne helt og derfor være mindre trøtt. Litt merkelig, men har iallefall virker veldig bra for meg når jeg var yngre og gikk på lan :p

Resultatet er at du blir trøtter utover dagen fordi du ikke fikk kvalitetssøvn. Det er bedre å sovne ordentlig og være trøtt akkurat når du står opp enn å halvsove samme mengde og være opplagt akkurat når du står opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...