Gå til innhold

Multifunksjonsskriver til kontor


Anbefalte innlegg

Nå har jeg lett en stund, men finner ingen som selger det jeg vil ha til en rimelig pris. Jeg vil altså kjøpe, ikke leie, om det er mulig. Pris helst 15-20k

 

Krav:

 

A4 og A3 - farge laser

Matebrett for scanning/kopiering

Nettverk (og scanning i PDF til epost)

 

 

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal slite med å finne det i én og samme enhet, dessverre. Bare å finne en A3-fargelaser til under 15 lapper er nesten ikke mulig (Oki har C830n, eneste jeg finner i farten)... Det du spør etter finnes, men er ikke egentlig "multifunksjonsskriver", men ganske voldsomme dokumenthåndteringsmaskiner, og de fleste har leasingavtaler på slike. Kan sikkert kjøpes - men du må regne med at bare serviceavtalene fort koster det samme som du tenker å legge inn i skriveren. En mulighet er dog å gi avkall på fargeutskriftene, og ha en mindre maskin til dette. Da er Xerox Workcentre 5020 et alternativ. HP CM4730 er kanskje det rimeligste som tilfredsstiller alle kravene dine, til anstendige 40kkr (inkl. mva dog).

 

Det er ikke vanskelig å finne maskinene, men du bør nok ta kontakt med Canon, HP, Xerox, Lexmark, Kyocera for å få tilbud på maskiner som er aktuelle for deg. Ingen slike maskiner er billige - men det kan nok variere litt hvor mye de forskjellige vil kreve deg. Jeg innbiller meg at Xerox og Lexmark kan gi deg de beste tilbudene. Sjekk uansett med alle, det er tryggest...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...