Gå til innhold

Team24 seiler i velkjent farvann

Dedikert kommentartråd eller ikke?  

70 stemmer

1. 1. Skal vi ha en dedikert kommentartråd?

• Ja, lag en dedikert kommentartråd!
      30
    • Nææii - dumminger! Ha kommentarer og worklog i samme tråd!
      27
    • Ingen formening. ( : / )
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelt på alt. Vi makset stort sett forsterkerne, husk at lyden drukner veldig i en så stor hall. Når du satt der vi satt (rett foran) var det omtrent et krav å ha i ørepropper.

8x18", 2x 12" topper 2x 15" topper.

Skrevet (endret)

Haha, ein kan ikkje klage på at det ikkje var nok lyd i fjor. Eg sat riktig nok såpass langt frå Team24 at det ikkje vart så høgt for meg, men om ein gjekk nært var det ubehageleg å ikkje halde for øyrene... :wee:

Endret av Breidablik
Skrevet

Sure u turned them on?

Da Får vel jeg sitte nærmere dere i år.

og hvor får dere strømmen fra? får man ikke 230w hver or 1 amp?

'

egen kurs? i såfall skal jeg ha med mitt egent anlegg

Skrevet

Jeg satt på andre siden av midtgangen, altså kanske nærme wheelman og gjengen, men jeg det var ikke noe plagsom lyd. Gikk ikke kursen til venstresiden av HW-rekka en eller annen gang i løp av TG?

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Er faktisk rart at den ikke gikk flere ganger tror vi var ganske på randen av hva systemet tålte noen ganger.

Strømmen gikk aldri på den rekka vi satt på, bare på rekka bak. Og vi tok heller ikke strøm fra den rekka.

Skrevet

Jeg synes prosjektet deres var strålende i fjor. Jeg gleder meg til å se det i år også. Dere gjorde dere virkelig bemerket i skipet med lerretet. Kommer garantert til å ta turen innom og hilse. :D

Skrevet

OMG jeg begynner å glede meg til å få røsket ihjel trommehinnene mine, altså. Men jeg begynner visst å kjenne såpass på alderdommen at jeg nå ser etter støydempende headset. Bare sånn i tilfelle jeg vil ta en powernap ved plassen min, tenkte jeg ^^

Skrevet

Eg gler meg til køa, jo. Det er jo ingenting som er koselegare enn å stå utanfor skipet i kø i tre timar og fryse med all den høgt elska hardwaren saman med hundrevis av likesinna... :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...