Gå til innhold

WD 80gb lager noen rare lyder ved oppstart


Anbefalte innlegg

har ein WD 80 gb som lager noken forferdelige lyder ved oppstart :(

det høres ut som en bil med start problemer. disken har god nok kjøling fra ei vifte som står forann disken å blåser frisk luft på den(chiftec kabbis). pc'n har ikkje jording. noken som har vert borti same problemet? disken er ikkje meir en et par månder gamal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet med min wd 80gb med 8mb cache :x

 

Det er beklagelig..... Min er også bare noen måneder gammel. Synes dette er dårlig av WD. Jeg har også hatt en post oppe tidlige den jeg spurte om dette var et tegn på at hardisken snart ryker.

 

Fikk ikke et konkret svar, men jeg lastet ned et test program fra wd sin side. Jeg testen hardisken og den fant ingen feil på hardisken...

 

Men det er utrolig irriterende med den lyden som varer i alt fra 5-15 min etter oppstart.

 

Kanskje vi burde vurdere å bytte diskene. Det er vel en garanti sak :-?

Lenke til kommentar

Jeg har også en WD 80 GB 2MB Cache disk som lager rare kutte aktige lyder ved oppstart og litt under vanlig bruk. Jeg testet også med WD sitt analysprog., og fikk ingen konkrete feil. Etter mye testing og sånn, bestemte jeg meg for å drite i disken...tør ikke å bruke den. :grumpy:

Lenke til kommentar

disken brbåker ikkje lenger en att windows klare å boote. men det er en hjerte skjerande lyd som kommer. den hørast skikkleg til tråss for at det er 5-6 vifter i pc'n. er litt redd for at disken skal ryke sidan eg ikkje er så flink til å ta backup:(

tar kansje en telefon til pcutstyr.no eller WD får å slå av en prat når helga er over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...