Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er en jente trang?


LilleLol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er plass til én finger? eller to? Eller går det på andre ting?

 

Fant et svar hvor en jente spurte om noe lignende på sol (dette er et direkte sitat fra en tilsynelatende alvorlig person som har greie på temaet):

 

To ting kan føre til at skjeden er trang.

1: Skjedeåpningen er liten, huden er stram ved inngangen til skjeden, skjeden i seg selv er stram og trang, lite elastisk.

 

2: Du kan være trang fordi du har store muskelgrupper i bekkenbunn, lyske og seteparti som rett og slett ikke lar det være plass igjen til noe hull. Enten fordi du har drevet mye idrett eller fordi du har utviklet muskler på annet vis / er genetisk disponert for det. Ellers kan ringmuskelen som ligger i 8-tall rundt skjede/urin-åpning og analåpning være velutviklet og holdes stram enten frivillig eller ufrivillig. Det finnes jo jenter som kan stramme grepet rundt penis som om de holdt den i hånden. Men de er få.

 

 

Håper dette besvarer spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Interessant, men hvor trengt er trang? Hvordan veit man om man er trang? Og går det ann å bli for trang? Hvor trangt er det? Er trangt ofte positivt?

 

For å si det slik, hun som spurte på sol, hun fikk såvidt littefingeren inn. Det er nok definisjon for trangt. Da vil man ikke kunne ha noe behagelig samleie før man har utvidet skjeden, og tatt hull på hinnen hvis man er jomfru.

 

Trangt kan være positivt for mannen, dette er kjent for å stimulere penis i en høyere grad enn hva en "normal" skjede gjør.

 

Man kan også være "for" trang. Ref første svar. Da må man gå rolig frem for å få skjeden til normal åpning.

Lenke til kommentar
Såvidt to jentefingre. Er det vaneligvis for trangt? Hvordan kan man i så fall bli videre?

 

Da må man "trene". Nå vet ikke jeg om du taler for noen andre, men man får da fortsette med to fingre, til man ikke føler ubehag ved å bruke tre. Leste også på sol at det er anbefalt å kjøpe seg et mindre utvalg dildoer, ulike størrelser. Dette for å forberede seg på at en penis skal gjøre jobben. Tre fingre kontra penis er som oftest svært ulikt.

 

Obs: Man må ikke glemme glidemiddel. Er man trang, kan det fort oppstå friksjon, som igjen kan skape svie. Derfor er det også anbefalt å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Såvidt to jentefingre. Er det vaneligvis for trangt? Hvordan kan man i så fall bli videre?

 

Da må man "trene". Nå vet ikke jeg om du taler for noen andre, men man får da fortsette med to fingre, til man ikke føler ubehag ved å bruke tre. Leste også på sol at det er anbefalt å kjøpe seg et mindre utvalg dildoer, ulike størrelser. Dette for å forberede seg på at en penis skal gjøre jobben. Tre fingre kontra penis er som oftest svært ulikt.

 

Obs: Man må ikke glemme glidemiddel. Er man trang, kan det fort oppstå friksjon, som igjen kan skape svie. Derfor er det også anbefalt å ta det rolig.

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Det finnes jo jenter som kan stramme grepet rundt penis som om de holdt den i hånden. Men de er få.

 

Det kan jeg :wee:

 

Interessant, men hvor trengt er trang? Hvordan veit man om man er trang? Og går det ann å bli for trang? Hvor trangt er det? Er trangt ofte positivt?

Spørsmål. Jomfru eller ikke? Jeg fikk ikke inn noen ting selv da jeg var jomfru. Tampong var glemmesak. Min første kjærlighet plasserte første ledd av en finger innenfor, og det var det egentlig ikke plass til. Jeg er blitt fortalt av flere at jeg er trang fremdeles (ikke det at jeg har meg med alle og en hver). Det er dog plass til det de skulle finne på å plassere mellom bena mine, men det er avhengig av at jeg er våt først. Så spørsmålet om når en jente er trang, er et vagt spørsmål som gir vage svar. En jente er trang uten opphisselse og våthet. En jente er trang av muskelspenninger. En jente kan være yrang av så mange grunner. Og hvorvidt det er positivt? Det spørs jo på den som skal entre herligheten ^^

Lenke til kommentar
Det finnes jo jenter som kan stramme grepet rundt penis som om de holdt den i hånden. Men de er få.

 

Det kunne eksen min, og det er utrolig godt.

Jeg vil foreslå glidemiddel til Lillelol, og så vil jeg si at det kanskje er best å finne seg en partner med tynn penis, så man får vel sette ut en kontaktannonse om sånt. Det er kanskje ikke akkurat noe man går rundt og skryter av?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...