Gå til innhold

Ekstremstryking


Anbefalte innlegg

http://www.dinside.no/php/art.php?id=89296

 

Ikke det at jeg kommer til å tørre å basehoppe, henge fra tau mellom en kløft e.l. men det var nå en artig kombinasjon! (ikke noen nyhet dette menmen..)

 

Jeg mener at neste James Bond eller XXX film kommer IKKE til å fullkommen viss vår helt ikke drar denne aktiviteten!

 

Ser for meg følgende scenario: Vår helt blir oppdaget på ett hemmelig oppdrag, med billetten til en bankett i handa og dressen i sekken stjeler han en motorsykkel (italiensk) og blir forfulgt av ubarberte kjeltringer. På vei gjennom en fransk søvnig landsby kjører han gjennom den lokale sportsforretningen og tar med seg en fallskjerm, kjører videre gjennom en bakgård der en intentanende kvinne stryker klær. Vår helt røsker med seg strykebrettet og strykejernet (han har en plan). Kjører videre opp på ett fjell og peiser utfor ett stup på toppen. På vei ned tar han på seg dressen og stryker skjorten bedre enn Kongen. Lander fint rett utenfor porten, fisker fram billetten, tar seg en drink og spaner opp den peneste dama på banketten og så kan filmens handling begynne.

 

Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...