Gå til innhold

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, takk, må si meg enig der. :) Men er spent på hvordan de andre tingene vil bli. En viftegrill er jo ganske lett å lakke så.

Meh: Tenker på PSU, PCI-slotdekseler, DVD-rom og tastatur. ;D

Endret av KongKake
Skrevet

Syns det var tøft med det hvite detaljene mot det svarte ! :)

stå på videre ! :) sitter også og vurderer og lakke mitt g15 :yes: men da blir det i en helt annen farge en svart eller hvit :)

Skrevet (endret)

Har du vurdert å lakke skruene som befinner seg på baksiden av kabinettet, og dekslene som dekker til den nedre delen av kabinettets I/O-panel?

post-169569-1272821226,7915_thumb.png

(Det røde er bare for å framheve popnaglene som også kunne vært lakket)

Endret av Meh.
Skrevet

Har tenkt på å lakke de skurene, eller kjøpe sorte skruer til å ha der ja. :) Popnaglene blir så og si umulig å lakkere. :p

Skrevet

Om du har en sjablong eller et ark med et passe stort hull kan du jo bruke den til å dekke til kabinettet rundt popnaglene. Jeg tror egentlig du kunne klart det om du prøvde :p

Skrevet

Det er ikke mye vits i å lakkere skruene, da lakken blir stygg med en gang du bruker et skrujern på dem. Det er iallfall min erfaring. Ellers veldig bra framgang på dette prosjektet! Følger med på dette :thumbup:

Skrevet (endret)

Om det er fingerskruer som ikke trenger å sitte overdrevent godt kan det jo gå helt fint ;)

Endret av Meh.
Skrevet

Marius: Ja, du sier noe dere. :) Har jo allerede en del sorte skruere liggende, og sorte tommelskruer koster ikke allverden. Flott å høre at du følger med da. :D

Skrevet

Jeg også! :) Tipper jeg sprayer med klarlakk i morgen, så blir det nok update på lørdagen (skal mest sannsynlig bort på fredag så). Gjør ikke en like nøye jobb som deg, spesielt ikke på slike småting.

Skrevet

Du har stjålet min måte å få folk intereserte på :ph34r:

Nemlig med små "teasere"

:tease: Neida :p Ser bra ut, gleder meg virkelig til å så resten av bildene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...