Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lyst til å be en jente ut på kaffe, men har veldig lite erfaring:(


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Er en kvinne på 30 år som jeg ønsker å be ut på en kopp kaffe, men greia er at jeg selv har veldig lite erfaring. Var jeg som fikk nr av henne, så vet at hun er litt interessert, men er veldig redd for å skremme henne vekk når hun finner ut at jeg i en alder av 27 år aldri har hatt dame og har meget lite seksuell erfaring.

 

Hun syntes jeg var kjekk og det er mye av grunnen til at jeg fikk nr av henne, men vet ikke om jeg kan tilby så mye mer egentlig? Har dårlige erfaringer med kvinner ved at de viser litt interesse siden de syntes jeg er kjekk, men så ved å miste den igjen når de blir litt kjent med meg. Jeg mangler nok litt sjarm og selvtillitt dessverre:(

 

Hvis jeg møter henne og samme regla skjer igjen, så tror jeg at jeg kommer til å miste alt av det lille håp som er igjen i meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en kvinne på 30 år som jeg ønsker å be ut på en kopp kaffe, men greia er at jeg selv har veldig lite erfaring. Var jeg som fikk nr av henne, så vet at hun er litt interessert, men er veldig redd for å skremme henne vekk når hun finner ut at jeg i en alder av 27 år aldri har hatt dame og har meget lite seksuell erfaring.

 

Hun syntes jeg var kjekk og det er mye av grunnen til at jeg fikk nr av henne, men vet ikke om jeg kan tilby så mye mer egentlig? Har dårlige erfaringer med kvinner ved at de viser litt interesse siden de syntes jeg er kjekk, men så ved å miste den igjen når de blir litt kjent med meg. Jeg mangler nok litt sjarm og selvtillitt dessverre:(

 

Hvis jeg møter henne og samme regla skjer igjen, så tror jeg at jeg kommer til å miste alt av det lille håp som er igjen i meg!

 

dette er ikke lett, og det er ikke så mye jeg kan si. men kanskje noen ideer. hva med å starte med å få henne på msn? da kan dere skrive litt mer fritt før dere skal møtes, og om du får til å skrive litt privat siden det er lettere bak en pc, ja så kan du forklare litt slik som du gjør her, litt og litt forsiktig og se hvor det går. hva om hun faktisk liker deg akkurat slik du er? at hun synes det er fint at du ikke har så mye erfaring innen sex og jenter? det er mange jenter som liker det også.

 

eller så kan dere møtes for en kopp kaffe og gjerne enda en og enda en, og kanskje det fører til akkurat det jeg skrev over? det er vel litt slik gamet er. man blir bedre kjent og enten så vinner man eller så må man prøve på nytt.

 

har du prøvd nettdating? hvor du lager en ærlig profil og skriver det du synes er viktig å fortelle om deg, men samtidig som du er anonym. det kan være en god ide:)

 

http://www.datingnorge.com/articles/55/1/N...ofil/Page1.html

Lenke til kommentar

Haha, drit i det! Lat som du er en vanlig fyr (foresten, du ER en vanlig fyr) og ta en kopp kaffe. Hygg deg, og bli kjent med henne. Drit i om du ikke har så mye erfaring! Du taper ingenting på at hun finner ut av det "the hard way". I så fall kan du trekke litt fra "lite erfaring" og bevege deg videre.

 

Det du ikke må gjøre er å skrive til en dame på 30 på msn at "jeg er ikke god nok, jeg har ingen erfaring". Da virker det som du søker etter sympati.

Lenke til kommentar

Tror du bare skal ringe og spør om det passer om dere kan ta en kopp kaffe. Tror ikke du skal spør om msn for å snakke med henne over det, virker litt for upersonlig og...ungdommelig. Kjenner iallefall ikke godt voksne folk rundt her omkring som bruker MSN til å sosialisere.

 

Pass på at du ikke prøver å virke for tøff og råtass, slike får damer nok av. Prøv å finne et tema over kaffe som dere kan snakke om, som begge er interessert i. Ikke få henne til å kjede seg. Da går tiden fort, og hun spør om dere kan ta det igjen en annen gang? :cool:

 

Prøv å virke gentleman, men ikke for snobbete og glatt. Prøv også å få henne til å le, humor er en av hovedtingene som knytter oss mennesker sammen, gjelder også kjærester, gifte og samboere.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest ts

prøvd litt nettdating, på match og møteplassen, men syntes det er meget vanskelig å holde på jenters oppmerksomhet der. Syntes ikke de sidene er så seriøse som folk skal ha det til!?

 

Har en helt normalt profil med et fint bilde av meg selv:)

Lenke til kommentar

Det siste du må gjøre er å fortelle henne at du er usikker på deg selv, sjenert, at du har minimalt med erfaringer osv. Det er turn-off for mange.

 

Du skal ikke lyve heller, men bare la være å snakke om det, og hvis hun spør om noe av det her, så gi bare et tåkete svar før du dreier det over på henne eller noe annet.

 

Skal du legge henne til på msn/face først, for guds skyld ikke gå rett inn i friend-zone, bare fordi du ikke tør annet.

Lenke til kommentar
Det siste du må gjøre er å fortelle henne at du er usikker på deg selv, sjenert, at du har minimalt med erfaringer osv. Det er turn-off for mange.

 

Du skal ikke lyve heller, men bare la være å snakke om det, og hvis hun spør om noe av det her, så gi bare et tåkete svar før du dreier det over på henne eller noe annet.

 

Skal du legge henne til på msn/face først, for guds skyld ikke gå rett inn i friend-zone, bare fordi du ikke tør annet.

 

+1

Lenke til kommentar

Dersom du føler deg sosialt ukomfortabel i en situasjon der du må holde en samtale gående i det uendelige, kan du jo be henne med på noe annet enn kaffe? Jeg vil ikke anbefale kino, da dette kan bli litt vel pubertalt, og dere egentlig ikke kjenner hverandre bedre når filmen er over. Hva med museum, bowling, tur i marka, på stranda, eller hva som helst? på den måten kan dere være aktiv, pate om løst og fast på personlig privat plan, men også om det dere gjør der og da.

 

Dessuten kan du få ekstrapoeng for at du er oppfinnsom og spontan ved at du foreslår noe annet enn kaffe?

 

Uansett om du velger cafebesøk eller noe annet, er det en fordel å vite noe om henne på forhånd.

Dersom du snakker med henne på nett før dere treffes, kan du finne ut grovt sett hva hun interesserer seg i, jobber med osv. Gjerne finn ut mer om det hun liker, men helst fokuser på det dere har til felles. Det er forresten utrolig hvor lenge du kan få en samtale til å gå, bare ved å stille spørsmål. Da virker du i tillegg interessert i henne, og fremstår som en god lytter. Fint om du gir henne komplimenter, men BARE om du mener det, og ikke så mange at det virker påtatt og kunstig.

 

 

 

til slutt; vær deg selv :)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Takk for alle inspillene. Skal la være å fortelle at jeg har lite erfaring, hun finner jo det ut etter hvert, hvis man skulle kommet så langt.

 

Har faktisk vurdert å foreslå noe annet, men er lissom mye lettere å bare ta en kopp kaffe på en kafe rett i nærheten!?

 

Er tre andre viktige ting jeg må legge til,som er viktige faktorer til at jeg er litt usikker;

-jeg føler også at folk generelt ikke liker meg så godt, så åssen skal da en jente kunne forelske seg i meg?

-Jeg skurrer også litt på R`en, noe jeg absolutt ikke liker med meg selv..men dette varier litt, hvis jeg er litt usikker eller nervøs, så blir dette verre.

- jeg har litt liten kølle, ligger rett under gjennomsnittet. Dette plager meg også en del mentalt og jeg er livredd for at jeg ikke skal strekke til for en kvinne som har vært borti litt av hvert og har en del seksuelle erfaringer.

Lenke til kommentar
Takk for alle inspillene. Skal la være å fortelle at jeg har lite erfaring, hun finner jo det ut etter hvert, hvis man skulle kommet så langt.

 

Hun trenger ikke å finne ut det, bare du slapper av og ikke skjelver som et aspeløv. Du tenker for mye, relax :)

Lenke til kommentar
Takk for alle inspillene. Skal la være å fortelle at jeg har lite erfaring, hun finner jo det ut etter hvert, hvis man skulle kommet så langt.

 

Har faktisk vurdert å foreslå noe annet, men er lissom mye lettere å bare ta en kopp kaffe på en kafe rett i nærheten!?

 

Er tre andre viktige ting jeg må legge til,som er viktige faktorer til at jeg er litt usikker;

-jeg føler også at folk generelt ikke liker meg så godt, så åssen skal da en jente kunne forelske seg i meg?

-Jeg skurrer også litt på R`en, noe jeg absolutt ikke liker med meg selv..men dette varier litt, hvis jeg er litt usikker eller nervøs, så blir dette verre.

- jeg har litt liten kølle, ligger rett under gjennomsnittet. Dette plager meg også en del mentalt og jeg er livredd for at jeg ikke skal strekke til for en kvinne som har vært borti litt av hvert og har en del seksuelle erfaringer.

 

Folk er forskjellig! Det er mange folk jeg ikke liker også, men de liker hverandre ^^

mao, det finnes noen som liker deg som du er, nesten uansett :)

 

Prøv å slapp av. At du skurrer på R ser ikke jeg som noe stort problem.

 

Hvordan "kølla" di ser ut, skal hun vel ikke finne ut av på lenge uansett. Hvis dere en gang skal ha sex, synes jeg det er ok at du sier at du har liten erfaring eller er nervøs, om du ønsker det, men ikke si noe om størrelsen på kjønnet ditt, det er ikke sikkert hun tenker over det. Hvis den er rett under gjennomsnittet er den jo omtrent gjennomsnittlig??

Lenke til kommentar
Er tre andre viktige ting jeg må legge til,som er viktige faktorer til at jeg er litt usikker;

-jeg føler også at folk generelt ikke liker meg så godt, så åssen skal da en jente kunne forelske seg i meg?

-Jeg skurrer også litt på R`en, noe jeg absolutt ikke liker med meg selv..men dette varier litt, hvis jeg er litt usikker eller nervøs, så blir dette verre.

- jeg har litt liten kølle, ligger rett under gjennomsnittet. Dette plager meg også en del mentalt og jeg er livredd for at jeg ikke skal strekke til for en kvinne som har vært borti litt av hvert og har en del seksuelle erfaringer.

 

Hadde vært greit å vite hvorfor folk ikke liker deg, eller hvorfor du tror at de ikke liker deg. Da er det lettere for meg å vite om det er noe hold i det : )

 

Ellers: skurring på R-ene gjør ingenting. Faktisk vil jeg si det kan være positivt. Det gjør deg unik og spesiell. Selv liker jeg gutter med særtrekk. Dessuten gjør det deg litt mer ufarlig, vil jeg tro. Det varierer hva jenter synes om en liten penis, men siden den er sånn rundt gjennomsnittet tror jeg ikke det er noe problem. Selv er det ganske likgyldig fr meg, men foretrekker vel et sted mellom 10-18 cm.

 

Ellers vil jeg som jente gi noen tips:

Ikke for lang date (ikke mer enn 2 timer)

Fortell og lytt om hverandre (ikke fortell ALT om deg selv)

Se henne i øynene og gi henne full oppmerksomhet

Smil og ha det hyggelig (det viser sikkerhet og smitter)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest TS

Takker for alle svarene, men er stor sjanse for at jeg dropper det hele, føler bare at ting ikke vill gå min vei. Har så mange dårlige erfaringer med at kvinner mister interessen etter et par lange samtaler. Sier nok ikke mye dumt, men er ikke så veltalend og flink til å formulere meg. Mangler vell også kanskje litt utstråling og selvtillitt, og det er jo ingen hemmelighet at kvinner tiltrekkes av selvsikkerhet.

 

Men mulig jeg spørr om hun skal være på noe i slutten av uka, så kan jeg holde dere oppdatert og mest sannsynlig fortelle hvor mislykket daten ble! Eller er det kanskje vanlig at de fleste date ikke før til noe mer? Er kanskje normalt med 10 forsøk, før det klaffer?

 

Jeg er veldig enkel egentlig og er villig til å gi en kvinne mye tid for å se om jeg liker henne. Hvis det hele hadde vært opp til meg, så hadde jeg villet tatt en date nr 2, selv om første daten ikke hadde blitt noe særlig! Har dessverre forstått at jenter er mye verre til å analysere og at de gir deg kun en sjanse.....men mulig jeg tar feil! der?

Lenke til kommentar

Du gir deg uten å i det hele tatt ha prøvd? Bare ikke prøv å stress settingen, og slå av deg alle de negative tankene om deg selv, jenter plukker opp slikt fort. Som du ser er jeg ikke allverden til å formulere meg selv, men jeg er 110% sikker på at Smurfstafa kommer til å svare deg med et intellektuelt svar her (as usual :p)

 

Tenker du selv at hvorfor skal jenter ville bli sammen med deg, så viser du også dette til andre når du er med de. Tenk at du heller egentlig er en veldig trivelig fyr å bli kjent med (noe jeg er sikker på at du også er).

 

Lykke til a! ;)

Lenke til kommentar

Slutt å tro at du er lite veltalende.

Slutt å tro at jenter bare gir deg én sjanse.

Slutt å tro at kvinner i særlig grad tiltrekkes av utseende.

Slutt å tro at måten du snakker på er dårlig.

Slutt å tro at kvinner ikke liker deg.

Slutt å tro at mennesker generellt ikke liker deg.

Slutt å tro at du ikke har utstråling.

Slutt å tro at du har for lite erfaring.

Slutt å tro at du ikke er seksuellt tilstrekkelig.

Slutt å analysér hvordan daten kan forløpe seg.

Slutt å tenk at du skal droppe det hele.

 

Dette er bare tull. Det finnes ikke et snev av sannhet i det.

 

Ikke prøv å le.

Ikke fortell henne uoppfordret om noen ting om deg selv som du er usikker på.

 

For samtaleemner:

 

Spør om utdanningen hennes og hvilke fag hun har tatt. Mennesker er seg selv like og sjansen for at hun interesserer seg for noe du også interesserer deg for er større enn du tror. Spør om drømmene hennes og relatér til dem. Fortell om dine ambisjoner. Og disse tre elementene skal du veve sammen, og hva får du? Et nydelig teppe kalt "engasjerende samtale".

 

Du har mye i hodet ditt som ikke er riktig. Ideér og konsepter som du har lært av andre og samfunnet rundt deg og forbløffende mye av det er rent feil - ikke bare feil gate, men feil retning også.

 

Du må innse at denne kvinnen er som deg - et menneske. Hun er lik deg på så mange måter at det er veldig mye kortere å nevne ulikhetene. Men; Hun er nervøs som deg, hun er interessert som deg, hun vil ha en god kjæreste som deg, hun vil bare ha det hyggelig som deg, hun liker god mat som deg, hun liker musikk som deg, hun synes drømmene sine er spennende som deg. Hun er ikke noe overmenneske som er fritatt presset i en ny, sosial situasjon. Det er nærmere helt sikkert at akkurat det du føler, det føler hun også. Ser du at dere er sammen om dette? Det er ikke du mot henne, men dere sammen om hverandre.

 

Slutt å tro at det finnes noen annen grunn til at denne jenta er interessert i deg utenom at hun ble tiltrukket av deg. Det er ikke flaks eller hell, eller sjanse eller sjebnen. Men før du blir for knyttet tili ideén av henne må du først invitere henne ut. Hvis hun sier ja, da har du fått klarsignalet. Det finnes ingen grunn i verden til at hun vil gå ut med deg utenom fordi hun liker eg. Tenk litt på det.

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Jeg hadde gitt faen i dette. Lås deg heller inne og spill WoW, se på film og spis godteri. Ingen vits å prøve noe nytt. Mens du er i gang kan du jo slutte å trene, si opp jobben og gi avkall på alt annet. Selg bilen og kast pengene i dass (jeg kan forresten gi deg et kontonummer, hehe). Ikke gjør noe som helst, du er ikke mann før man runder 180 kg! Kjøp en sånn en!

 

Eller...

 

....men mulig jeg tar feil! der?

 

Du har rett i en ting: Du tar feil :) Du har absolutt INGENTING å tape. Alt du trenger er et puff i ryggen. Siden jeg sitter på nettet er det vanskelig å gi deg et, så det må du ordne selv (du finner kanskje en ryggpuffer på E-bay?).

 

Edit: Enig med Stian :thumbup:

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar
Gjest Gjest ts

jeje, men er nok litt vanskelig for dere å forstå åssen ting er. Jeg er 27 år og har gang på gang blitt avvist av jenter, er det rart at jeg begynner å lure? Dere kan jo forstå hvor lite håp jeg egentlig har når jeg nesten har gitt opp før jeg har prøvd?

 

Men jeg skal gi den en sjanse da, bare for å ende opp med en erfaring rikere; negativ eller positiv( mest sannsynlig først nevnte). Eneste grunnen til at jeg fikk nr av hun, var for at hun syntes jeg var litt søt/kjekk og vi rakk ikke utveksle mange ordene før vi skilte lag. Er vell nettopp derfor hun fortsatt viser litt interesse. Jeg er så dritt lei av dette sjekke "spillet" og at jenter kun liker meg litt i starten pgr av at de liker det de ser, og ikke noe mer.

 

Har kun vært en kvinne som har likt meg litt mer for den jeg er, og hun var ikke norsk.(kort "romanse" på 4 dager). Er ofte jeg tenker på henne, eneste gang jeg har hatt litt mental kontakt med en kvinne. Den gang så var det hun som tokk intiativet, siden hun ikke var så "beskjeden" som mange norske jenter er. Hun mista faktisk ikke interessen, selv om jeg klarte å fortelle henne at jeg var uten noe erfaring: hun syntes bare det var søtt og kunne ikke fatte at jeg aldri hadde hatt dame. Fatter ikke hvofor hun likte meg så egentlig, kanskje hun bare var ute etter sex, siden hun syntes jeg var litt kjekk!?

 

Uansett, oppsumeringa er

-aldri hatt dame

-dårlig selvbilde(ikke veldig illle, men det kunne vært bedre)

-omtrent null seksuell erfaring

 

= JÆVLA dårlig utgangspunkt, egentlig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest ts

En annen ting er at jeg nettopp har fullført et studie som egentlig ikke gikk som jeg ønsket og er derfor på utskikk etter arbeid. Så jeg er arbeidsledig, har null formue og bor sammen med en kompis; ikke akkurat drømme prinsen, etter norske damers standard:(

Lenke til kommentar

Nå skal jeg fortelle om en ting som du mest sansynlig har hørt om før, og som jeg er ganske så sikker på er grunnen til din suksess, eller mangel av suksess på damefronten.

 

Selvoppfyllende profetier.

 

Jeg har vært der. Det stadiet hvor ingenting funker, avslagene hagler, og alle man har et snev av romanse med ender opp med å enten være utro, eller stikke av med en annen fyr. Det skjedde de par første gangene av ren uflaks, helt til jeg ble hellig overbevist om at det kom til å skje med hver eneste jente der ute. Og gjett hva! Det var akkurat det som skjedde.

Jeg var så overbevist over at det kom til å skje at underbevisstheten min gjorde at jeg oppførte meg slik at det skjedde om og om igjen.

Fra utgangspunktet i enhver jente jeg møtte, så tenkte jeg at jeg snart ville bli forlatt for en annen fyr, noe som gjorde at jeg behandlet henne og meg selv fra det utgangspunktet. Og det ledet meg ned i et repeterende mønster med samme utfall hver eneste gang. For ja, fortsetter man med det samme, så har det som regel samme utfall.

 

Så når du går inn i en romanse med tanken om at dette går til hel**tte, så er det akkurat det som kommer til å skje. Og det kommer til å fortsette på den måten helt til du endrer deg, eller bare slutter å prøve i det hele tatt. I siste tilfelle kan du følge FlinkeFreddys råd i begynnelsen av hans post.

 

Eller så kan du begynne å endre deg. Du kan begynne å innse at det er ikke noe med deg personlig som det er noe galt med, men det er noe med dine fremgangsmåter og ditt selvbilde det er noe galt med. Jeg skal love deg suksess hvis du bare klarer å fjerne tankegangen din om at alt relatert til disse kvinnevesenene kommer til å ende opp i tårer, snørr og knuste hjerter.

 

Innse med en gang at fortid er fortid. Du er ferdig med den, og den ligger bak deg. Du kan ikke gjøre noe som helst med det som ligger i fortiden, men du kan gjøre absolutt hva du vil med hva som skjer akkurat nå, og fremover. :) Og gjett hva! Alle de jentene du har møtt opp til dette punkt, er i fortiden din. De har ingenting å gjøre med de jentene du møter i morgen, og ingen av de du har møtt før har på noen som helst måte noen innvirkning på utfallet av de relasjonene.

 

Det er mulig å endre sin væremåte, uten å måtte endre på deg selv som person. Det er mulig å endre din fremgangsmåte. Det er mulig å forbedre ditt selvbilde til den grad at du kan få akkurat den jenta du har lyst på. Alt er mulig!

Den eneste som kan sette kjepper i hjulene dine, er deg selv!

Det er en hard overgang, det skal jeg mer enn gjerne skrive under på. Men jeg skal garantere deg at hvis du ikke gir opp når det er som værst og alt virker håpløst, så blir belønningen så ufattelig mye bedre, og absolutt alt blir verdt det. :)

 

Det er kun du som kan endre din egen fremtid!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_*
Nå skal jeg fortelle om en ting som du mest sansynlig har hørt om før, og som jeg er ganske så sikker på er grunnen til din suksess, eller mangel av suksess på damefronten.

 

Selvoppfyllende profetier.

 

Jeg har vært der. Det stadiet hvor ingenting funker, avslagene hagler, og alle man har et snev av romanse med ender opp med å enten være utro, eller stikke av med en annen fyr. Det skjedde de par første gangene av ren uflaks, helt til jeg ble hellig overbevist om at det kom til å skje med hver eneste jente der ute. Og gjett hva! Det var akkurat det som skjedde.

Jeg var så overbevist over at det kom til å skje at underbevisstheten min gjorde at jeg oppførte meg slik at det skjedde om og om igjen.

Fra utgangspunktet i enhver jente jeg møtte, så tenkte jeg at jeg snart ville bli forlatt for en annen fyr, noe som gjorde at jeg behandlet henne og meg selv fra det utgangspunktet. Og det ledet meg ned i et repeterende mønster med samme utfall hver eneste gang. For ja, fortsetter man med det samme, så har det som regel samme utfall.

 

Så når du går inn i en romanse med tanken om at dette går til hel**tte, så er det akkurat det som kommer til å skje. Og det kommer til å fortsette på den måten helt til du endrer deg, eller bare slutter å prøve i det hele tatt. I siste tilfelle kan du følge FlinkeFreddys råd i begynnelsen av hans post.

 

Eller så kan du begynne å endre deg. Du kan begynne å innse at det er ikke noe med deg personlig som det er noe galt med, men det er noe med dine fremgangsmåter og ditt selvbilde det er noe galt med. Jeg skal love deg suksess hvis du bare klarer å fjerne tankegangen din om at alt relatert til disse kvinnevesenene kommer til å ende opp i tårer, snørr og knuste hjerter.

 

Innse med en gang at fortid er fortid. Du er ferdig med den, og den ligger bak deg. Du kan ikke gjøre noe som helst med det som ligger i fortiden, men du kan gjøre absolutt hva du vil med hva som skjer akkurat nå, og fremover. :) Og gjett hva! Alle de jentene du har møtt opp til dette punkt, er i fortiden din. De har ingenting å gjøre med de jentene du møter i morgen, og ingen av de du har møtt før har på noen som helst måte noen innvirkning på utfallet av de relasjonene.

 

Det er mulig å endre sin væremåte, uten å måtte endre på deg selv som person. Det er mulig å endre din fremgangsmåte. Det er mulig å forbedre ditt selvbilde til den grad at du kan få akkurat den jenta du har lyst på. Alt er mulig!

Den eneste som kan sette kjepper i hjulene dine, er deg selv!

Det er en hard overgang, det skal jeg mer enn gjerne skrive under på. Men jeg skal garantere deg at hvis du ikke gir opp når det er som værst og alt virker håpløst, så blir belønningen så ufattelig mye bedre, og absolutt alt blir verdt det. :)

 

Det er kun du som kan endre din egen fremtid!

 

Joda, vet jo alt dette selv...har litt sosiale antenner og skjønner at man må tenke positivt om seg selv osv., men det er ikke så lett når få mennesker like deg for den man er!

 

Jeg ser ingen grunn til at hun her skal være noe unntak egentlig, men er jo verdt et forsøk. Hun er uansett sikkert etter en uvahengig kar som er godt etablert, ikke en som meg med studielån langt oppi rompa og foreløpig uten jobb:( Er nok stor sjanse for at bare det er nok til at hun mister interessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...