Gå til innhold

[Løst]Invisible Shield og Nokia 5530 eller alternaltive beskyttelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå bestille 5530 og gleder meg som et lite barn til den kommer! Jeg som er så god til å ødelegge mobiler, tenkte jeg skulle prøve å skaffe meg litt beskyttelse for en gang skyld og prøve å ta vare på mobilen min!

Jeg fant en genial beskyttelse som kostet litt, men virket genial:

CDON 199kr

Vill det påvirke skjermen med denne beskyttelsen? altså hvor god den er til å registrere tastetrykk ol?

Erfaringer?

Alternaltiver?

Og viss du vill sleng gjerne på din mening om 5530!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal nå bestille 5530 og gleder meg som et lite barn til den kommer! Jeg som er så god til å ødelegge mobiler, tenkte jeg skulle prøve å skaffe meg litt beskyttelse for en gang skyld og prøve å ta vare på mobilen min!

CDON 199kr

Vill det påvirke skjermen med denne beskyttelsen? altså hvor god den er til å registrere tastetrykk ol?

Erfaringer?

Alternaltiver?

Har hørt mye bra om Invisible Shield rent generelt, men at det kan være noe herk og ta lang tid å få montert. Søk på Google etter f.eks Invisible Shield review så vil du nok kunne finne noen erfaringer.

Invisible Shield til din modell kan du forøvrig få for under hundrelappen inklusive frakt fra http://tinyurl.com/yeat9at

Skrevet

CDON 199kr

Erfaringer?

Alternaltiver?

Har hørt mye bra om Invisible Shield rent generelt, men at det kan være noe herk og ta lang tid å få montert. Søk på Google etter f.eks Invisible Shield review så vil du nok kunne finne noen erfaringer.

Invisible Shield til din modell kan du forøvrig få for under hundrelappen inklusive frakt fra http://tinyurl.com/yeat9at

Hva med toll? ebay er jo ikke norskt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...