Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: batteri mangler fordi da slipper jeg bekymre meg over at noe kanskje blir kortslutta når jeg legger det på en metallflate.

2: Diskene skulle ikke inneholde xp. så det er en glipp fra min side. råder deg å formatere de. passordet kan jeg ikke gi deg.

3: strømforsyningen er til foxconn-hovedkortet. det har stått i en fujitsu siemens N600. jeg såg ikke på bildene om du brukte de sammen. fordi den psuen har en spesiell kontakt som går på det hovedkortet.

4: jeg regnet med at du kan sette på en vifte på den passive kjøleribben. for i N600 kjøles hele maskinen av vifte i psu.

Jeg kommer nok til å formatere diskene, ja, og jeg skjønner godt at du ikke vil gi meg passordet ;)

Jeg har dessverre ikke fått satt opp begge hovedkortene så de er oppe å kjører siden jeg mangler en PSU med 4-pin kontakt... Jeg har mange andre PSU-er, men ikke med 4-pin...

Når jeg først snakker med deg, hvor er det man kobler inn power-knappen på Foxconn-kortet? Jeg ser ingen merking, men har prøvd meg fram litt uten å lykkes...

Strømforsyninga fungerer forsåvidt på MSI-kortet også :)

Nok en gang, tusen takk for bidraget ditt! :thumbs:

Endret av 2B'1

Jeg har prøvd alle(?) mulighetene på den raden, men maskina ville ikke starte... Men lysa ved nettverksporten og det røde på hovedkortet lyser allikevel... Maskina starter i et par sekunder når jeg skrur av og på strømforsynings :hmm:

Endret av 2B'1

Nå oppdaga jeg nettopp noe rart... Da jeg kobla til en av harddiskene fra mhsalangli, og kjørte Ubuntu 9.10 via CD fikk jeg tilgang til alle windows-filene helt uten videre... Om jeg kjører Ubuntu 9.10 fra en annen harddisk må jeg være autoriset (ta passord) for å komme inn til filene... Har noen av dere peiling på hvilke filer jeg må åpne for å reinstallere windows, og det lar seg gjøre?

Jeg får verken boota fra USB-minnepinne eller fra XP-CD-en jeg har her, så jeg har et problem...

Jeg fant ut hvordan jeg starta det :) Det var noen pinner på siden (høyre side om man har I/O til vestre) som var plassert på et nokså uvanlig sted ;)

Jeg kan vise deg det på et par bilder i neste oppdatering. Den kommer forhåpentligvis i morgen :)

EDIT: En annen ting som er litt rart med Foxconn-hovedkortet er at viftene jeg kobler til kjører veldig ujevnt. Hastigheten går opp og ned, og skaper en slag pulsering :hmm:

Endret av 2B'1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...