Gå til innhold

Hvor får man kjøpt bygge pc?


Anbefalte innlegg

Hei. SKal kjøpe ny pc. Får ca 15.000 kr av min far sinn jobb pga han får ny pc men vil ikke ha selv.

 

Men en betingelse er at det må være 3 års garanti. Lurte på hvor man kan bygge sinn egen pc med 3 års garanti og hvor du kan ha thermaltech kabinett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. SKal kjøpe ny pc. Får ca 15.000 kr av min far sinn jobb pga han får ny pc men vil ikke ha selv.

 

Men en betingelse er at det må være 3 års garanti. Lurte på hvor man kan bygge sinn egen pc med 3 års garanti...

 

Komplett.no: De har bygge-opplegg + 3 års på-stedet-garanti (kommer og rep. hjemme hos deg hvis probl. ikke lar seg løse over support-telefon!) + Helt OK i priser

 

Thermaltake: microplex.no -> Kabinetter

Lenke til kommentar

Komplett.no: De har bygge-opplegg + 3 års på-stedet-garanti (kommer og rep. hjemme hos deg hvis probl. ikke lar seg løse over support-telefon!) + Helt OK i priser

 

Thermaltake: microplex.no -> Kabinetter

 

:cry: Du mister garantien hvis du skal montere hele pcen på nytt I et thermaltake kabinett! , når du bruker pc byggeren så skal de montere den for deg! da er det kun Chieftec kabinett.

 

Sry.

Lenke til kommentar
Du kna ikke finne et sted der de selger Thermaltake og 3års garantI! Sry asså...

 

Så enten blir det www.komplett.no med chiftec eller så må du lure deg unna 3årsgarantien!

 

Dessverre... :oops:

Jeg ville gjerne kjøpt en PC med 3 års garanti, men det er de dumme, eldgammle kabinettene som de fleste bruker som er kjipe! Hadde seff vært konge om en kunne valgt kabinett også da! Sorry...

Lenke til kommentar
Gjør som jeg. skal ha Chieftec matrix (som alle har) men tar og setter inn litt fete lys og vifter da blir det kult!!!

 

Problemet her var jo at han kunne ikke kjøpe chieftec eller thermaltake fordi han da bryter garantien når han monterer den selv. :roll:

 

En kammerat av meg kjøpte ferdig bygget pc på komplett med chieftec kabbinett! det var på pc-byggeren på komplett.no!!!

Lenke til kommentar

Hei Buchern!

 

Quad.no bygger knalle PC'er (til og med Aquarius II vannkjøling ferdig montert for de som ønsker det), riktignok uten Thermaltake kabinett. Men de fører Thermaltake-serien separat. Ta en telefon og du får det helt sikkert med i pakken. Personlig ville jeg gått for Lian Li-kabbisen som allerede er i pakken. Stilrent. Med vindu. Smooth.

 

Har handlet på Quad et par ganger og det virker som en sørvisorientert bedrift.

 

Dessuten:

"5 års garanti på Quad PC

På Quad PC får du 5 års garanti. Garantien gjelder alle feil og mangler som oppstår i garantitiden på PC´en, som ikke har oppstått p.g.a. feil eller uforsiktig behandling"

 

Ikke verst...

Lenke til kommentar
Hei Buchern!

Dessuten:

"5 års garanti på Quad PC

På Quad PC får du 5 års garanti. Garantien gjelder alle feil og mangler  som oppstår i garantitiden på PC´en, som ikke har oppstått p.g.a. feil eller uforsiktig behandling"

 

Ikke verst...

 

Imponerende...

 

Har selv bare handlet der en gang, men de virker veldig seriøse og er veldig hjelpsomme. Kjøpte Thermalte Xaser 3 der selv, og de var så snille å gi meg en boxed vifte gratis til prosessoren min gratis.

 

6'er i karakterboken fra meg.

Lenke til kommentar

Hei så litt rundt på disse innleggene, ta kontakt med OKK Data på www.okkdata.no så finner dere sikkert en løsning på 3år garanti med det kabinettet. har handlet en del hos disse, dårlig att webshopen dems ikke er klar etter en stund drift. men bare å spørre etter produkt eller pris.

prisen er ikke så langt unna komplett å psdata.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Hei så litt rundt på disse innleggene, ta kontakt med OKK Data på www.okkdata.no så finner dere sikkert en løsning på 3år garanti med det kabinettet. har handlet en del hos disse, dårlig att webshopen dems ikke er klar etter en stund drift. men bare å spørre etter produkt eller pris.

prisen er ikke så langt unna komplett å psdata.

 

Synes ikke www.okkdata.no så så veldig imponerende ut. Kjøp heller hos de gode, gamle og kjente butikkene som Quad.no og Komplett.no. Selv er jeg veldig fornøyd med min ferdig-pc fra Komplett.no.

 

 

[paranoid]

PS: okrkris: er det helt tilfeldig at alle innleggene dine har un dreid seg om okkdata, og at www.okkdata.no også kalles OK Kristiansen som i okrkris? Ikke egenreklame, er det vel? ;P

[/paranoid]

 

//sindre

Lenke til kommentar

her jeg bor er det en kar du kan gi , hva helvette med specs og så bygger han det med garanti og hele pakka! Du kan ta lian li , chen ming , thermaltake ,og hva faen det skal være og så fikser han det :p

 

 

Skal ikke stå hva kjøss det skal være , F*** auto korrektur :yes:

Lenke til kommentar

Hei. takk for hjelpen :)

 

 

hhar nå kjøpt pc en min på Quad

 

Themaltake 100D blå: 1450

P4 2.4 ghz

Asus Deluxe 875-P

Ati Radeon 9700 pro

xp norsk versjon

512 ram og så videre

 

 

 

Må bare si en ting.... QUAD RUUUUULER de var kjempe hyggelige og ga meg avslag på kabinettet. :woot: :wink: :yes::p 8) :lol: :smile: :):D

Lenke til kommentar
Du kna ikke finne et sted der de selger Thermaltake og 3års garantI! Sry asså...

 

Så enten blir det www.komplett.no med chiftec eller så må du lure deg unna 3årsgarantien!

 

 

 

Haha der dreit du på fraget. quad.no det står ikke på internett men ringer du inn er de mere en behjelpelige.

 

 

 

QUAD.NO RULER

Lenke til kommentar
Du kan ikke finne et sted der de selger Thermaltake og 3års garantI! Sorry?

Så enten blir det komplett med chiftec eller så må du lure deg unna 3årsgarantien!

Haha der dreit du på fraget. quad.no det står ikke på internett men ringer du inn er de mere en behjelpelige.

Hva om du vil bytte ut skjermkortet, en disk, mere ram? Har du da den gode garantien om du gjør det selv :shrug:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...