CrazyDog Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hei! Jeg skal snart få inn et par (mann og kvinne) for aktfotografering sammen i fotostudio, og trenger noen ideer for poseringer. Er det noen som kan vise til gode bilder som jeg kan bruke som utgangspunkt, evt. forslag til bøker/nettsider om emnet?
fo2re Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hei! Jeg skal snart få inn et par (mann og kvinne) for aktfotografering sammen i fotostudio, og trenger noen ideer for poseringer. Er det noen som kan vise til gode bilder som jeg kan bruke som utgangspunkt, evt. forslag til bøker/nettsider om emnet? Google feks en fin søkemotor, og det ligger mye bra eksempel på flere norske fotograf/modell sider. Endret 8. januar 2010 av JoonGoii
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden
fo2re Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden Avataren til Olsen er vel egentlig værre enn de bildene der...
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden "Trenger ideer til aktfotografering av par" Å være inne på en slik tråd burde vel holde nok til sexnekt en kveld
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Du har rett i det,dem får sende kjerringa ut etter ved før de åpner tråden
dSRL Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Du har rett i det,dem får sende kjerringa ut etter ved før de åpner tråden eller vise kjærringene tråden? (OT) Har du ett budskap eller tanke bak bildene - hva vil du oppnå? da er det enklere å komme med konkrete bilder eller tips. Får haugevis av treff på google ved f.eks nude photograpgy (både brukbare og mindre seriøse vil jeg tro). Edit: la ved link Endret 11. januar 2010 av dSRL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå