Gå til innhold

Pentaxianertreff til våren!


Anbefalte innlegg

Til Pentaxeiere, Pentaxianere, og sympatisører

 

Pentaxianertreff i April , på ett vidunderlig sted , med vidunderlig mat, med vidunderlige Pentaxkamerater, på en vidunderlig Fototur til vakre og betagende Trollkirka med den vidunderlige innvendige fossen i marmorfjell.

Ta med ditt vidunderlige Pentaxkamera og kom :)

 

Pentaxianere i Norge

(Fjesboka) kun medlemmer, så meld deg inn

 

Eller send meg en Pm

 

 

 

 

--------------------

Pentaxianere i Norge

Treff 23 - 25 april 2010 i Molderegionen

 

Vil du være med ?Send en PM Vi er på Facebook :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan har dere tenkt å håndtere overnatting osv? Hvis lik info er avlkalrt, så hadde det vært fint å få litt info her. Er ikke å fjesingboka, men kunne tenkt meg litt mer info.

 

Det som er avklart, så langt det er mulig, er at det blir på Bjørnsund utenfor Bud/Aukra i M&R, har handa på ei tre etasjers brygge, med sengeplass til 10 . Atskillig flere hvis vi legger opp til det, da ikke nødvendigvis i samme hus. Rimelig overnatting. Jeg ordner med land og sjøtransport lokalt.

 

Kjøttsuppe på fredagen , renska krabbe , reker og dertil egnet tilbehør på lørdag.

Fredag stort sett oppmøte /reisedag, med sosialt samvær om kvelden.

Lørdag frokost og fototur på øya, teoritime® ? Lunsj og muligheter for fiske fra land og båt .

Søndag ; fototur til Trollkyrkja./Atlanterhavsvegen.

 

Alt er ikke spikra, man må antagelig spille på de strengene man får

Flyplasser som kan brukes er Årø-Molde , Kverberget-Kristiansund, til nød Vigra- Ålesund.

Er endel messevirksomhet i området , så det lønner seg å være tidlig ute.

 

Beklager sen oppdatering, jeg er alene om dette så enkelte ting glipper ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg tatt fast på Bryggehuset på Bjørnsund.. Litt info om huset ; 3 etasjer , i første er ett stort lokale, bar , og grovkjøkken. Dobbeldører leder direkte ut til egen platt og brygge. 2 etasje inneholder stue , kjøkken, og bad. I 3 etasje er det 4 soverom , som tilsammen inneholder 10 senger. I huset finnes det i tillegg ca 5 madrasser slik at vi har mulighet til å legge ned flere.

Jeg har ordnet med båtttransport fra Aukra til Bjørnsund, biltransporten fra Molde /Kr :sund og ut til Aukra ordner vi med egne biler. Vi vet jo ikke hvor mange som faktisk kommer ..

Når det gjelder Trollkirka på søndag; det kreves at vi er tidlig oppe med avgang antagelig rundt kl 10 senest. Dette avhenger jo av NÅR folk skal reise hjem.

Jeg vil foreslå at vi ikke bestemmer oss for denne utflukten , før alle er på plass..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...