Gå til innhold

hva slags luftvåpen har du diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har luftgeværet Gamo Viper Max, og lånte i mange år en Gamo P23 av onkelen min.

 

Fikk 3-7x20mm kikkertsikte i posten i går. :)

 

Men det er en ting jeg lurer på, jeg har brukt våpenet bare i Spania og på landsbygda, jeg tok det med meg til Oslo og lurer på hvordan det er med å skyte ute i Oslo? Er det sånn at jeg må til privat eiendom, skytebane, ut i Nordmarka eller kan jeg sette opp en blink som står forsvarlig til her i nabolaget?

Lenke til kommentar

Har luftgeværet Gamo Viper Max, og lånte i mange år en Gamo P23 av onkelen min.

 

Fikk 3-7x20mm kikkertsikte i posten i går. :)

 

Men det er en ting jeg lurer på, jeg har brukt våpenet bare i Spania og på landsbygda, jeg tok det med meg til Oslo og lurer på hvordan det er med å skyte ute i Oslo? Er det sånn at jeg må til privat eiendom, skytebane, ut i Nordmarka eller kan jeg sette opp en blink som står forsvarlig til her i nabolaget?

ja du kan skyte i eks:hagen garasjen eller inne i huset men vist du bor nærme en skog ville jeg anbefalt og gå ut der skyte bane er for stor synst jeg men vist det ikke er folk på skyte banen så kan man jo selfølgelig sette blinkene nærmere

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har nettopp skaffet meg en Gamo PT-85 pistol, og en Gamo Whisper X er på vei i posten. Pistolen var ubeskrivelig morsom å skyte med, men savner noen ekstra magasiner. Vet noen av dere om det går an å skaffe noe slikt fra Norge, eller eventuelt utenlandske butikker som sender hit? (Amazon hadde treff, men fikk beskjed om at de ikke sendte til Norge).

 

I tillegg, har sett at mange oppgraderer Gamo'en med en GTR-trigger, finnes det norske forretninger som fører denne, eller er den kun tilgjengelig fra produsenten?

 

Beklager hvis det ble for mange spørsmål på en gang. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...