Numan Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Etter at jeg hadde reformatert pcn, så fikk jeg noen problemer, men jeg klarte å fikse det. Anyway når jeg fikk på pcn og installerte alle driverne. Har Asus skjerm og hoved-kort. Men etter pc'n har vært på 5-10 min. Så slår den bare seg plutselig av. Det er veldig plagsomt, spessielt etter jeg har brukt så mye tid på å fikse problemene med å reformatere. Jeg installerte Windows Vista. Så hvordan kan jeg stoppe at den slår seg av plutselig? Håper at jeg får et svar så fort som mulig. Takk -Numi
chirsso Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Etter at jeg hadde reformatert pcn, så fikk jeg noen problemer, men jeg klarte å fikse det.Anyway når jeg fikk på pcn og installerte alle driverne. Har Asus skjerm og hoved-kort. Men etter pc'n har vært på 5-10 min. Så slår den bare seg plutselig av. Det er veldig plagsomt, spessielt etter jeg har brukt så mye tid på å fikse problemene med å reformatere. Jeg installerte Windows Vista. Så hvordan kan jeg stoppe at den slår seg av plutselig? Håper at jeg får et svar så fort som mulig. Takk -Numi Mer info Hvorfor reformaterte du. Hadde du problemer? Hvilke problemer hadde du etter formatering? Hvordan maskin er det, hardware Var du inni maskinen og rørte noe HW? Feilmeldinger? Har den vært på internett etter formatering? Virus? Går vifter for fullt før den slår seg av? Evt. andre nyttige ting vi bør vite?
Numan Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Jeg reformaterte, fordi pcn ikke ville slå seg på, etter Motherboard manyen da va bare skjermen helt svart. Jeg trur problemet var hardisken, fordi før det hadde jeg noen problemer med Virus og sånnt, før jeg ikke klarte å slå den på fikk jeg sånn "shutdown after 60 sec." Så når jeg prøvde å slå på pc'n min så slo den seg ikke på. Problemene med å reformatere var bare at CD-Driveren min ikke virker sånn at jeg ikke klarte å reformatere og at jeg måtte dra til en venn for å fikse det. Samsung hardisk, 2x ATI Radeon 5450 med crossfire ASUS Motherboard P5q PRO
Malvado Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Du vet , virus forsvinner ikke altids når man formaterer. Du bør få tatt en online virus sjekk : http://www.pandasecurity.com/homeusers/solutions/activescan/
Numan Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Jeg har funnet noe nytt i "saken" når jeg avinstallerte Driverene til Grafikk kortet de her "ATI Catalyst" så slo ikke pcn seg av lenger... men når jeg installerte dem på nytt så begynte pcn å slå seg av. Så hvordan kan jeg har drivere uten at pcn slår seg av?
Culsir Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har funnet noe nytt i "saken" når jeg avinstallerte Driverene til Grafikk kortet de her "ATI Catalyst" så slo ikke pcn seg av lenger... men når jeg installerte dem på nytt så begynte pcn å slå seg av. Så hvordan kan jeg har drivere uten at pcn slår seg av? Jeg tror jeg har samme problemet. Jeg hørt noe om at de nye ATI Catalysm driverne ikke støtter de gamle skjermkortene (for en eller annen grunn). Får ikke installert gamle drivere med win7. Enten virker det ikke, eller så installerer windows7 oppdaterte automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå