Gå til innhold

Arsenal-relaterte morosaker på nettet


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her!

 

Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem :hrm:

26/33 :/

Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... :p

Lenke til kommentar
Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her!

 

Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem :hrm:

26/33 :/

Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... :p

 

Altså, det er mange feil i den testen der. Verken Robin van Persie eller Flamini var i klubben i 03/04 sesongen i og med at de kom til klubben sommeren 2004. Seaman dro i 2003, og var dermed heller ikke delaktig i 49 unbeaten.

Lenke til kommentar
Har du noen Arsenal-relaterte tester, spill, bilder eller lignende på lur? Del dem her!

 

Jeg kan begynne med denne lille testen hvor man skal skrive ned alle spillerne som deltok i de 49 kampene vi gikk gjennom uten å tape. Selv klarte jeg alle bortsett fra fem :hrm:

26/33 :/

Glemte: RvP (!), Flamini, Bentley, Garry, Stepanovz, Luzhny og Tavlaridis. De tre første var nesten litt flaut å glemme... :p

 

Altså, det er mange feil i den testen der. Verken Robin van Persie eller Flamini var i klubben i 03/04 sesongen i og med at de kom til klubben sommeren 2004. Seaman dro i 2003, og var dermed heller ikke delaktig i 49 unbeaten.

Det var det jeg og trodde! Seaman var rein tipping da verken Shabaan eller Stack fikk kamper. Men 49 unbeaten var vell gikk vell inn i 2004/2005 sesongen? Så det må være noe med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=38879

Fantastisk morsom "sett tittel på bildet-tråd."

 

 

 

400training250720072fu3.jpg

 

Bacary crossed the ball in from here so it must be somewhere miles over there.

 

All those in favour of Denilson on the pitch, raise your hands.

 

 

 

almunia_167709.jpg

 

Ahahahahahahaha look at your hair, you look like a gay German in Ibiza.

 

 

 

ramos_arsene.jpg

 

Wenger: Of course I rate David Bentley

Ramos: Cheers mate.

 

 

 

Sir_Alex_Ferguson_Arsene_Wenger_784015.jpg

 

Ferguson: That bet's still on, right? Right? We win, you lose, you take Silvestre. Remember?

Wenger:Yeah, yeah. I remember. ... c**t.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...