Gå til innhold

Musikk: "Alive", akustisk gitar, tapping


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte det også veldig godt. Du har jo opplagt et talent som både gitarist og låtskriver, veldig bra. Kunne tenkt meg et opptak hvor man i enda større grad hører alle detaljene. Føler spesielt at elementer i det dype registeret forsvinner litt, men det har jo bare med selve opptaket å gjøre ikke med låten eller spillet i så måte. :)

Lenke til kommentar

Det var noe tull med lydkortet til min bror. Han brukte feil inngang, så bassen ble fordoblet og da tok han bassen alt for langt ned.

Vi oppdaget dette først senere.

 

Iallefall.. Under innspilling var jeg veldig nervøs som jeg egentlig ikke har noen grunn til å være, men likevel.

 

Jeg har et kamera liggende på lur, pluss et lydkort som er hundre ganger bedre. Så da blir det saker, rett og slett<3

 

Tenkte litt på disse sangene:

 

For my father - SKikkelig kopi av andy mckee. Ikke sånn som den ligger ute nå.

Drifting - Cover

Classical gas - tommy emmanuel cover.

kanskje jeg skal lære meg Blue moon og? den er litt tøff:)

Alive, bedre versjon.

Heart Out Of Hands, en sang min far skrev for en stund siden.

Har litt lyst til å lære meg Africa- andy mckee sitt cover, men den virker så kjedelig.

 

Det blir iallefall knas hvis jeg får det skikkelig til:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som sagt, litt mye bass :p Men en herlig låt! Sett til side at du er en utrolig dyktig gitarist har du et moment du burde jobbe litt med; takt før og etter noen av overgangene dine. Noe av det viktigste innen denne sjangeren er å bruke gitaren som et rytmeinstrument også! Men dette tror jeg du vet :)

 

Anyways, En veldig fin låt. Fortsett der du er! Jeg ønsker meg norges svar på don ross eller tommy emanuell, hehe! Har du spilt lenge?

Endret av -Zoso-
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det var noe tull med lydkortet til min bror. Han brukte feil inngang, så bassen ble fordoblet og da tok han bassen alt for langt ned.

Vi oppdaget dette først senere.

 

Iallefall.. Under innspilling var jeg veldig nervøs som jeg egentlig ikke har noen grunn til å være, men likevel.

 

Jeg har et kamera liggende på lur, pluss et lydkort som er hundre ganger bedre. Så da blir det saker, rett og slett<3

 

Tenkte litt på disse sangene:

 

For my father - SKikkelig kopi av andy mckee. Ikke sånn som den ligger ute nå.

Drifting - Cover

Classical gas - tommy emmanuel cover.

kanskje jeg skal lære meg Blue moon og? den er litt tøff:)

Alive, bedre versjon.

Heart Out Of Hands, en sang min far skrev for en stund siden.

Har litt lyst til å lære meg Africa- andy mckee sitt cover, men den virker så kjedelig.

 

Det blir iallefall knas hvis jeg får det skikkelig til:)

Spiller litt på drifting sjøl, og den tok enormt langt tid å lære, men samtidig det gøyeste jeg noen gang har gjort, så gjør den! :) Rylynn av Andy McKee er også en sikker vinner, men selv finner jeg ikke en slik capo man trenger noen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...