Gå til innhold

Ny Mobil, hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg går for tiden og vurderer og gå til anskaffelse av en ny mobil, men det er ikke lett når det finnes et hav av telefoner der ute med og uten touch og andre duppeditter!. Akkurat nå så har jeg en Sony ericsson w890i, en helt grei og rimelig telefon men som i det siste har begynt og skru seg av og på og bli veldig veldig treg.

 

Jeg har alltid hatt Sony ericsson så lenge jeg kan huske og synes det er supre telefoner (utsende messig/meny osv) Eneste som er leit med de telefonene jeg har hatt, er at de bare blir tregere og tregere, som regel veldig bra første halvår, så begyner feilene og oversvømme telefonene.

 

Men, jeg hører jo alt snakket om windows mobile/android osv osv.. og HTC VS APPLE.... For og si det sånn så har jeg prøvd iphone, og det vil jeg ikke ha. Men derimot HTC Hero virker spennende, har ikke prøvd denne selv men vet om en del som har den og har ikke hørt mye negativt om den telefonen. Men den er relativt dyr, da jeg vurderer og kjøpe uten binding, og spørsmålet er om jeg har bruk for den.

 

Kanskje jeg burde vente? kanskje jeg burde skaffe meg en helt enkel sony ericsson til, siden jeg er fornøyd med det? eller hva mener dere?

 

 

Håper jeg har forklart saken bra nok nå, jeg setter bevist ikke opp en liste med krav, da jeg egentlig ikke har noen spessiele krav bortsett fra stabil og bruke og bra standby tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vil du med mobile din? vil du ringe, sende sms, surfe på nettet høre på musikk. Det er ikke nødvendig vis at en smartphone passer deg. hvis du skal ha windows mobile er det kun én (etter min mening!) som du burde kjøpe HTC HD2. Jeg har fått prøve ut HTC Hero litt i det siste, morrsom tlf. Ambefalles. God tlf spessielt etter firmware oppdateringen (denne må man gjøre selv etter at man har fått tlf'en). Du kan også vente litt, hvis du gidder det, og se når google lanserer Nexus One, rundt slutten av januar. Da får du android på sitt beste. Men skal du kjøpe i dag ambefaller jeg HTC Hero. Noe som gjør HTC Hero bra er en tillegspakke som HTC har lagt på os'et som gjør brukergrensesnittet lettere for en som ikke er nerd innenfor tlf-verdnen. Hvis du vil ha en litt mindre tlf vil jeg ambefalle HTC Magic på det sterkeste. Det småprates i ryktebørsen om at den oppdateres til Android 2.x snart og da vil denne få gratis "step by step" navigasjon. Men det er selvfølgelig opp til deg. Lykke til med mobilkjøpet

 

__________________________________________________________________________________________

 

 

http://www.gaardsrudpaulsrud.blogg.no

Lenke til kommentar

Bruker denne tråden for å få et svar angående kjøp av ny telefon jeg, håper det er greit for TS!

 

Jeg har en k810i, som er over et år gammel. Den er altså fristilt fra abbonnomentet (Netcom youngtalk). Jeg har planer om å kjøpe meg en HTC Touch pro 2. Denne gangen skal jeg ha Free Text. Kan jeg velge alternativet "Jeg har nummer hos NetCom og vil oppgradere" også vil Netcom ta seg av arbeidet med å oppdatere mitt pinkort for Free Text abbonnomentet? Jeg slipper altså å "si opp" Youngtalk? Jeg er sikker på at dere som har byttet mobil kan gi meg et tilfredstillende svar!

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

hei, jeg har også en Sony Eriksson, en K850i som begynner å bli litt dårlig på sine "eldre" dager, har hatt den i nesten 3 år nå, feilene er at den skrur seg av, og at den verken vil motta eller sende samtaler og meldinger, vurderer nå å gå for htc touch HD2, er dette noen god telefon eller er iphone 3GS bedre ?

 

 

 

 

mvh Mr.A

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...